PracaGrupypl.praca.dyskusje › stare zaświadczenia - trzymać/nie trzymać?

  • 1. Data: 2008-01-16 12:20:09
    Temat: stare zaświadczenia - trzymać/nie trzymać?
    Od: "thaz" <t...@x...pl>

    jak w temacie, 3 raz zmieniłem już adres działalności
    więc i nowy wpis, nowy REGON....
    trzymacie te stare zaświadczenia czy do kosza ?

    pozdr,
    thaz

  • 2. Data: 2008-01-16 15:41:49
    Temat: Re: stare zaświadczenia - trzymać/nie trzymać?
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    thaz pisze:
    > jak w temacie, 3 raz zmieniłem już adres działalności
    > więc i nowy wpis, nowy REGON....
    > trzymacie te stare zaświadczenia czy do kosza ?

    A zajmują aż tyle miejsca? Urząd Skarbowy, np. referat rejestracji może
    takowych zaświadczeń potrzebować. Powinieneś przez 5 lat trzymać takowe
    dokumenty dla własnego chociażby spokoju.

    --
    iRiver T10 + PX100