PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błędy w aplikacjach.
    Date: Mon, 21 Jan 2008 18:45:19 +0100

    Dnia 2008-01-21 13:59 [Any User] napisał(a):

    > Ale być może to też kwestia profilu samej firmy. Firmy handlowe z reguły
    > jadą na Microsoft Office. Po prostu.

    Skostniałe firmy handlowe, zapomniałeś dodać :-)
    Mój klient przeprowadza właśnie rekrutację na stanowisko "asystentka
    zarządu" (taka sekretarka z większym zakresem obowiązków). Aplikacji w
    .doc przyszło sztuk 0. Wszystkie, co do jednej były w pedeefach. Ostatni
    raz office wykorzystywane globalnie jako podstawowy pakiet biurowy w
    firmie handlowej widziałem pod koniec dobrych lat temu parę. Biorąc pod
    uwagę fakt, że jako wdrożeniowiec miałem okazję co roku poznawać
    kilkadziesiąt nowych podmiotów gospodarczych to jakby przeczy Twojej
    tezie wielkiej popularności office-a w firmach. Office stał się zbędny
    przy darmowej alternatywie dorównującej mu funkcjonalnością. Dokumenty
    można pisać w darmowym edytorze i wysyłać w pdf. Każdy to przeczyta. Do
    robienia analiz i wykresów Excela nie używa się od lat. Są
    specjalizowane moduły analityczne i systemy raportowania wpinane
    bezpośrednio w bazę danych tak że operator podaje tylko wymagane
    parametry (np zakres dat) i dostaje on-line bieżącą informację bez
    potrzeby przenoszenia i obrabiania czegokolwiek. Nie sądź, że skoro
    Twoja firma stanęła w rozwoju informatycznym to inne też tak mają.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::