PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błędy w aplikacjach.
    Date: Mon, 21 Jan 2008 15:48:14 +0100
    <fmlbqs$a3s$1@news.onet.pl> <fmlcbc$c5j$1@news.onet.pl>
    <fn203d$e8a$1@atlantis.news.tpi.pl> <fn20d1$or7$1@opal.icpnet.pl>
    <1r5y7chwkfagp.eebylsr4hhk5$.dlg@40tude.net>
    <fn23be$sqc$1@opal.icpnet.pl> <s...@s...in.heaven>
    <fn23ng$sqc$2@opal.icpnet.pl> <s...@s...in.heaven>
    <fn241i$sqc$3@opal.icpnet.pl> <fn297t$rou$2@news.onet.pl>
    <fn29b4$135f$2@opal.icpnet.pl> <fn2a9k$krt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@p...org>

    > ON ma PROBLEM, czy TY ewentualnie NIE MASZ pracy?

    ale to wszystko zalezy od konkretnej sytuacji.
    jesli masz dobra prace, ale chcesz ja zmienic bo moze trafi sie cos lepszego
    to moze nie masz ochoty pracowac u kogos kto ma np problem z pdf. bo pozniej
    wyjdzie ze w firmie jest problem z innymi elementarnymi rzeczami i zamiast
    sie skupiac na pracy to bawisz sie w zbedne przewalanie papierow czy plikow.
    mialem taki przyklad gdzie osoba po 3 mies okresu probnego zrezygnowala bo
    stwierdzila ze musi wykonywac mnostwo zbednej pracy ktora powinien za nia
    wykonywac program. poprostu za duzo czasu zamiast poswiecac na prace,
    poswiecala na obrobke pewnych dokumentow.
    w poprzedniej pracy mieli to o wiele lepiej zautomatyzowane i mogli sie
    skupiac na pracy "wlasciwej"

    to jest przyklad oczywiscie, ale rozni ludzie zmieniaja z roznych powodow
    prace.
    niektorzy szukaja czegokolwiek byle sie zaczepic i wtedy nie beda zwracac
    uwagi na takie detale, a inni juz sa na tym etapie ze bardziej wybrednie
    podchodza do swojej kariery i nie pojda byle gdzie.

    --
    pzdr
    piotrek