PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-06-03 09:06:40
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej" <n...@o...pl> wrote in message news:bbgjr0$boc$1@news.onet.pl...
    > Osobiscie trafilem do firmy jako absolwent i moja pierwsza pensja wynosila
    > 2500zl. Zeby bylo ciekawiej, to na stanowisku duzo mniej wymagajacym, niz
    > przedstawione w tym watku. Zatrudniajacy - firma polska. Wiec 2500zl przy
    > takich wymaganiach dla mnie osobiscie to podstawa. Ja to widze tak, ze
    > pracodawcy wykorzystuja obecna sytuacje i tyle. A ze trudno jest znalezc
    > dobrych pracownikow to inna bajka.

    Miales farta a kazdy wyjatek potwierdza regule. Ja siedze na rynku pracy IT
    od kilku lat. Najpierw z uporem maniaka szukalam pracy stalej, teraz robie
    zlecenia. i jak widze co i za co oferuje pracodawcy, to wlos mi sie jezy na
    glowie. Jak Polska wejdzie do Unii to zmykam z tego kraju.

    --
    Kania
    GG: 299238