PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - totalna bzdura... › Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    From: Krzysztof Bukowski <v...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    Date: Sun, 20 Jun 2004 12:08:45 +0200

    Użytkownik Mac napisał:

    > Moze dlatego ze ty chcesz 50% a oni odwala za Ciebie cala robote gdy ty
    > bedziesz tylko patrzyl im na rece

    No własnie, to potwierdza moje obawy...Czy podać na tacę 50 % , dać
    pomysł, dać serwer, zarejestrować domeny, zapłacić za kolokację, płacić
    podatki...i jeszcze źle?
    Umówmy się że rynek pracy w tej branży jest intratny tylko dla
    nielicznych, cała reszta jest taka sobie i tak też jest wynagradzana...
    Zdaję sobie sprawę że prawdziwi fachowcy mają albo swoje firmy, albo
    bardzo intratne posadki i mają w d... udzielać się do takich projektów,
    przpraszam że tak się wyrażę, ale przebieram wśród plew i co?
    mam powiedzieć...Szukam kogoś komu oddam interes?
    szukam kogoś komu dam pomysł na zarobkowanie za darmo?
    Panowie nawet Owsiak nie pracuje za darmo...