PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - totalna bzdura... › Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
  • Data: 2004-06-19 21:04:11
    Temat: Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    Od: Slawek <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Jun 2004 21:02:39 +0200
    Krzysztof Bukowski <v...@v...pl> wrote:

    > Wydaje mi się że u nas to jest tak, że jak nie weźmiesz bata i nie
    > przyciśniesz gościa to niezrozumie...będzie stękał ale coś zrobi...

    Moze trafiles na 'fachowcow' .. .gosc widzi ogloszenie, ze trzeba umiec
    php / sql .. cos tam pamieta.. jakis howto doczyta i idzie bo mysli, ze
    bedzie latwo.. pokazujesz co jest do zrobienia.. gosc stwierdza, ze nie
    ma pojecia jak to wykonac i rezygnuje. Najlepiej jakbys sie nie
    ograniczal terytorialnie i pozwolil komus pracowac zdalnie.. napewno
    znajdzie sie paru dobrych fachowcow, ktorzy beda chcieli dorobic.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167