PracaGrupypl.praca.dyskusjeAch ta dzisiejsza młodzież... › Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    From: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    Date: Tue, 22 Oct 2002 23:14:44 +0200

    > sobie gumę. Ja jestem bardzo tolerancyjny na różne luzackie zachowania ale
    po
    > tej historii po prostu do tej pory mam niesmak. A potem czytam artykuły w
    > prasie jak to młodzi narzekają, że pracy znaleźć nie mogą - nic dziwnego.

    Wstrzasajace.
    Do mnie kiedys przyszedl jeden taki co sie jakal i mial taki dziwny tik....
    Oni wszyscy tacy, ta dzisiejsza mlodziez.

    I do tego pewnie zydzi i cyklisci.;)

    Ps: a jakby zglosil sie 40-latek zionacy nieprzetrawionym piwskiem to bys
    napisal posta:"Ach to pokolenie popeerelowskie ?"

    Krzysztof
    niemlody :(

    http://www.gazeta.pl/usenet/