PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ach ta dzisiejsza młodzież...

  • 1. Data: 2002-10-22 10:07:14
    Temat: Ach ta dzisiejsza młodzież...
    Od: "Kaczka Krzyżówka" <m...@N...gazeta.pl>

    Sorry, ale musze się podzielić z szanownym forum zdarzeniem sprzed chwili.
    Przyszedł do mojej firmy młody człowiek, który ogłaszał się że poszukuje
    pracy. Podał C.V. i... przez całą rozmowę

  • 2. Data: 2002-10-22 10:16:52
    Temat: Re: Ach ta dzisiejsza młodzież...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    ?
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2002-10-22 10:24:40
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    Użytkownik "Kaczka Krzyżówka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ap380i$ic1$1@news.gazeta.pl...
    > Sorry, ale musze się podzielić z szanownym forum zdarzeniem sprzed chwili.
    > Przyszedł do mojej firmy młody człowiek, który ogłaszał się że poszukuje
    > pracy. Podał C.V. i... przez całą rozmowę ....................

    ............................co takiego robil??? Bo ja chyba czegoś tu nie
    rozumiem.Co masz do młodzieży? A tak wogole to jaki jest przedział wiekowy
    młodzieży?

    Pozdro
    Kafesita

  • 4. Data: 2002-10-22 10:41:23
    Od: "muniek" <w...@p...onet.pl>

    > Sorry, ale musze się podzielić z szanownym forum zdarzeniem sprzed chwili.
    > Przyszedł do mojej firmy młody człowiek, który ogłaszał się że poszukuje
    > pracy. Podał C.V. i... przez całą rozmowę
    ...........iiiiiiiiii???? czekamy na opis tego zdarzenia. Co by nie mówić na
    młodzież ale na pewno lepiej sobie radzi z wysyłaniem postów na forum niż
    nadawca tego posta. Wojtek

  • 5. Data: 2002-10-22 13:12:04
    Od: "Michał Kasperczak" <kasper[usun-to]@artifex.art.pl>

    "muniek" <w...@p...onet.pl> wrote in

    > ...........iiiiiiiiii???? czekamy na opis tego zdarzenia. Co by nie
    > mówić na młodzież ale na pewno lepiej sobie radzi z wysyłaniem postów na
    > forum niż nadawca tego posta. Wojtek

    Może to suptelna prowokacja... ;)

    --
    Michał

  • 6. Data: 2002-10-22 16:06:49
    Temat: Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    Od: "Kaczka Krzyżówka" <m...@N...gazeta.pl>

    muniek <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    na
    > młodzież ale na pewno lepiej sobie radzi z wysyłaniem postów na forum niż

    Sorry, nie moja wina - to bramka newsowa na gazeta.pl wyciela mi polowe maila
    nie wiedziec czemu (do tej pory działała bez zarzutu)

    A rzeczony gosciu po prostu przez całą (krótką na szczęście) rozmowę żuł
    sobie gumę. Ja jestem bardzo tolerancyjny na różne luzackie zachowania ale po
    tej historii po prostu do tej pory mam niesmak. A potem czytam artykuły w
    prasie jak to młodzi narzekają, że pracy znaleźć nie mogą - nic dziwnego.

  • 7. Data: 2002-10-22 16:22:17
    Od: "Pawel Nowak" <p...@p...onet.pl>

    > Sorry, ale musze się podzielić z szanownym forum zdarzeniem sprzed chwili.
    > Przyszedł do mojej firmy młody człowiek, który ogłaszał się że poszukuje
    > pracy. Podał C.V. i... przez całą rozmowę

    i wpadł ten młodzieniec i skopał mu tyłek ;)

    --
    Pozdro
    Pawel

  • 8. Data: 2002-10-22 16:34:46
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Kaczka Krzyżówka! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > zachowania ale po tej historii po prostu do tej pory mam niesmak. A
    > potem czytam artykuły w prasie jak to młodzi narzekają, że pracy

    Troche za bardzo uogolniasz, nie uwazasz? Jeden to nie wszyscy.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 9. Data: 2002-10-22 18:06:34
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "Kaczka Krzyżówka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ap3t2p$210$1@news.gazeta.pl

> [...]
    > polowe maila nie wiedziec czemu (do tej pory działała bez zarzutu)
    >
    > A rzeczony gosciu po prostu przez całą (krótką na szczęście) rozmowę

    <Dream mode on>
    Gdyby u mnie próbowal, to natychmiast, za cos takiego, dostał by
    odpowiedź odmowną.
    <Dream mode off>

    --
    Y.

  • 10. Data: 2002-10-22 18:42:51
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Kaczka Krzyżówka" w news:ap3t2p$210$1@news.gazeta.pl napisał(a):

    > A potem czytam artykuły w prasie jak to młodzi narzekają, że
    > pracy znaleźć nie mogą - nic dziwnego.

    A to dlatego wciaz jestem na bezrobociu! Zaraz, zaraz... przeciez ja nie
    zuje gumy. Chyba jednak dalej bede sie dziwil dlaczego ja i cala masa mi
    podobnych nie ma pracy :-/

    pozdrawiam
    Greg