PracaGrupypl.praca.dyskusjeAch ta dzisiejsza młodzież... › Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
  • Data: 2002-10-23 22:42:18
    Temat: Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Genom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ap68e4$2pn2$1@news2.ipartners.pl
    > Użytkownik "Kaczka Krzyżówka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:ap3t2p$210$1@news.gazeta.pl...
    >>
    > [..]
    >
    > wrazliwy jakis jestes. no i co z tego, ze zul? czy czyni go to mniej

    Przyczepię znów swoje 0.03 PLN...
    To może ten żujacy miał jeszcze bekać w trakcie rozmowy ?
    Też byś napisał "Co z tego, że bekał" ?
    Przypuśćmy, ze przychodzi listonosz z przesyłką i w trakcie załatwiania
    sprawy co chwilę pobekuje i pierdzi...
    "Co z tego, ze bekał i pierdział..." ?
    Wydaje mi się, że prócz umiejętności jest jeszcze wizerunek.
    Załóżmy - kupujesz kiełbasę (dokładnie taką samą) - w sklepie A
    sprzedawca niemiły, w brudnym fartuchu, w sklepie syf... zaś w sklepie B
    pani za ladą jest miła, w czyściutkim fartuszku, w sklepie pachnie, jest
    czysto... Powiedz, w którym sklepie chętniej dokonasz zakupu ? Jestem
    prawie pewien, ze nawet chętnie wiecej zapłacisz w sklepie B i do niego
    pójdziesz, nawet, jak będzie 100 metrów dalej.

    --
    Y.