PracaGrupypl.praca.dyskusjeAch ta dzisiejsza młodzież... › Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
  • Data: 2002-10-29 11:14:46
    Temat: Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    Od: jerzu <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Oct 2002 18:11:01 +0200, Krzysztof Chajęcki
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >z jednej strony masz racje, z drugiej mimo wszystko uwazam, ze rzucie gumy
    >w takim wypadku to jakby oznaka braku szacunku.

    A czy oznaką braku szacunku jest dmuchanie mi (potencjalnemu
    pracownikowi) w nos dymem z papierosa przez mojego potencjalnego
    pracodawcę?? Bo spotkałem się z czymś takim kilkakrotnie. Raz zdarzyło
    się że gość się zapytał czy nie będzie mi przeszkadzać jak będzie
    palił papierosa. Reszta jarała jak smoki - oczywiście poza tymi
    niepalącymi.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa