PracaGrupypl.praca.dyskusjeAch ta dzisiejsza młodzież... › Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
  • Data: 2002-10-23 13:31:47
    Temat: Re: Ach ta dzisiejsza... -dokonczenie
    Od: "Genom" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaczka Krzyżówka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ap3t2p$210$1@news.gazeta.pl...
    > muniek <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    [..]
    > A rzeczony gosciu po prostu przez całą (krótką na szczęście) rozmowę żuł
    > sobie gumę. Ja jestem bardzo tolerancyjny na różne luzackie zachowania ale
    po
    > tej historii po prostu do tej pory mam niesmak. A potem czytam artykuły w
    > prasie jak to młodzi narzekają, że pracy znaleźć nie mogą - nic dziwnego.

    wrazliwy jakis jestes. no i co z tego, ze zul? czy czyni go to mniej
    przydatnym na oferowanym stanowisku, niz gdyby nie zul? ja nigdy nie wysilam
    sie podczas rozmow o prace, nie zakladam garnituru (bo go nie mam), ostatnio
    nawet przyszedlem z igla do zastrzykow w uchu (bo nie mialem dobrego
    kolczyka a nie chcialem, by mi zaroslo ucho podczas stretchingu) i ubrany
    bylem zdecydowanie na luzie. prace oczywiscie dostalem. moje zalozenie jest
    takie: albo mnie zaakceptuja takim, jakim jestem, albo wynocha. nie bede z
    siebie robil przed nikim gogusia. jesli szef jest wyluzowany, to super.
    jesli go przerazi brak wyprasowenej koszuliny, guma czy kolczyk, to niech
    szuka kogos innego. w listach motywacyjnych (moim zdaniem najbardziej
    kretynski wynalazek swiata) zawsze pisze, ze jest to najbardziej kretynski
    wynalazek swiata i ze ocenic kogos na podstawie autoreklamy to tak jak
    ocenic ksiazke po okladce. w wiekszosci przypadkow oddzwaniali i udalo mi
    sie dostac prace. okazalo sie potem, ze byli to ludzie, ktorzy nie
    przykladali wagi do wygladu zewnetrznego, konwenansow itp., slowem byli
    wyluzowani. zaznaczam, ze nie mam kontaktu z tzw. "klientem" - to po czesci
    wyjasnia moje dotychczasowe sukcesy i raczej brak kompromisow zyciowych.

    pozdr