PracaGrupypl.praca.dyskusje › ACNielsen

  • 1. Data: 2005-03-20 19:34:35
    Temat: ACNielsen
    Od: " Q" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    w najbliższym czasie czeka mnie rozmowa z firmą ACNielsen (operator
    przetwarzania danych). Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia z tą
    firmą? Może ktoś tam pracuje (-ował)? lub był na podobnej rozmowie?

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-03-20 20:04:51
    Temat: Re: ACNielsen
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

> [...]
    > przetwarzania danych). Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia z tą
    > firmą? Może ktoś tam pracuje (-ował)? lub był na podobnej rozmowie?

    Ja tam pracowałam, ale odeszłam i każdemu radzę to samo. Szkoda zdrowia dla
    takich jak oni.

  • 3. Data: 2005-03-21 01:03:40
    Od: " Q" <d...@g...pl>

    Anna <a...@w...pl> napisał(a):

    > Ja tam pracowałam, ale odeszłam i każdemu radzę to samo. Szkoda zdrowia dla
    > takich jak oni.

    A co się działo jeśli można wiedzieć? Dziękuję za odzew

  • 4. Data: 2005-03-25 08:55:49
    Od: "Wielki Kot" <w...@a...pl>

    Użytkownik " Q" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przetwarzania danych). Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia z tą
    > firmą? Może ktoś tam pracuje (-ował)? lub był na podobnej rozmowie?

    Co prawda nie pracowałem w AC Nielsen, ale kilkakrotnie ta firma robiła na
    nasze zlecenie badanie rynkowe.

    Jeżeli chodzi o mnie to odradzan pracę dla tej firmy. Firma bierze kokosowe
    wynagrodzenie za otrzymane zlecenia, a pracownicy jeżdżą w terenie jak głupi
    i zboierają informacje za co dostaja psie pieniądze - jednym słowe narobisz
    się sporo a niewiele zarobisz. Ponadro firma niezbyt dobrze traktuje swoich
    pracownikw i nagminnie łamie prawa pracownicze (głównie chodzio czas pracy -
    zdecydowaniewiększy niż wynika z umowy, o ile oczywiście dostab=niesz - w co
    wątpie - umowę o pracę), choc robi to w dość umiejętny sposób, tak że
    pracownik przed sądem ma niewielkie szanse na wygraną

    No chyba, że zadowala cię każda zarobiona kwota, ale jak to zwykłem mówić
    "Diecezja należy do Ciebie" :)

    pzdr

    Kot

  • 5. Data: 2005-03-28 13:39:59
    Od: "ladies_view" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracownik przed sądem ma niewielkie szanse na wygraną
    >
    > No chyba, że zadowala cię każda zarobiona kwota, ale jak to zwykłem mówić

    no cóż Kocie, pozwól że napisze pracownik ACNielsen, choć w żadnym wypadku
    niezwiązany z działem RMS, o który, jak sądze, przedmówcy chodzi.

    firma jest duża, i jak pokazuje moje doświadczenie, nie wykorzystuje w dużo
    wiekszym zakresie aniżeli inne instyty badawcze ;-) ja w każdym razie po 7
    latach w najwięksyzm instytucie badawczym w Polsce (zachęcam do poszukania
    odpowiedzi na pytanie, o jaki chodzi), mam w końcu wolne weekendy w nowym
    miejscu pracy ;-))))

    jeśli chodzi tutaj o dział RMS, to pracę polecam choćby dlatego, że dużo się
    można nauczyć, a jeśli pytający będzie dobry w tym co robi, to duża przed
    nim przyszlość. z reguły klienci 'wyjmują' pracowników, bo ich wiedza jest
    dla korporacji bardzo cenna. to tyle ....

    mam nadziejęm, że badania o których wspominasz w swoim poście robił stary
    zespól Nielsena, bo nowy jest bardzo dobry ;-)

    pozdrawiam,
    Ladies_view

  • 6. Data: 2005-03-30 10:26:27
    Od: "mike " <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > mam nadziejęm, że badania o których wspominasz w swoim poście robił stary
    > zespól Nielsena, bo nowy jest bardzo dobry ;-)

    Jeśli tam pracujesz to powiedz proszę ile można zarobić na w/w stanowisku?

  • 7. Data: 2005-03-30 16:54:57
    Od: " raf" <r...@g...pl>

    No właśnie. Ile się zarabia na na takim stanowisku w takiej firmie??

  • 8. Data: 2005-03-30 17:03:13
    Od: "ladies_view" <l...@p...onet.pl>

    > Jeśli tam pracujesz to powiedz proszę ile można zarobić na w/w stanowisku?

    W RMS-e, nie mam pojęcia ;-)