PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek a CV ...

  • 1. Data: 2005-03-20 21:32:32
    Temat: Zasiłek a CV ...
    Od: "Adrian" <m...@i...pl>

    Witam !

    Chcialbym sie dowiedziec czy piszac CV trzeba podac okres w ktorym
    przebywalo sie na zasilku dla bezrobotnych?

    --
    Pozdrawiam !
    Adrian

  • 2. Data: 2005-03-20 21:57:10
    Temat: Re: Zasiłek a CV ...
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2005 22:32:32 +0100, Adrian <m...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec czy piszac CV trzeba podac okres w ktorym
    > przebywalo sie na zasilku dla bezrobotnych?

    Nie. Chyba, ze uwazasz , ze jest to przydatne doswiadczenie podnoszace
    twoje kwalifikacje i mogace wywrzec wrazenie na przyszlym pracodawcy.
    Mozesz zaznaczyc, ze jestes zarejestrowanym bezrobotnym, jesli sa szanse,
    ze moga byc z tego dla pracodawcy jakies korzysci.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-03-21 11:33:04
    Od: "Adrian" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Nie. Chyba, ze uwazasz , ze jest to przydatne doswiadczenie podnoszace
    twoje kwalifikacje i mogace wywrzec wrazenie na przyszlym pracodawcy. [...]

    Dzięki za odpowiedz, nie wiedziałem co z tym fantem zrobić bo bezrobocie
    dość regularnie przeplatało się mi z okresem w którym pracowałem i niezbyt
    zachęcająco to wyglądało...

    Adrian

  • 4. Data: 2005-03-25 08:58:22
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adrian" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec czy piszac CV trzeba podac okres w ktorym
    > przebywalo sie na zasilku dla bezrobotnych?
    >
    > --
    Taka informacja nie podwyższy wartosci Twojego CV, może ją za to obniżyć.
    Pośrednio i tak wyjdzie to z dat okresów zatrudnienia/wyjazdów/edukacji.

    Na rozmowie kwalifikacyjnej może paść pytanie o okres przebywania na
    bezrobotntm i wówczas nalezy odpowiedzieć zgodnie z prawdą.

    Pozdrawiam

    Maciej Sobczyk
    m...@g...pl