PracaGrupypl.praca.dyskusjeACNielsen › Re: ACNielsen
    From: "ladies_view" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ACNielsen
    Date: Mon, 28 Mar 2005 15:39:59 +0200

    > Co prawda nie pracowałem w AC Nielsen, ale kilkakrotnie ta firma robiła na
    > nasze zlecenie badanie rynkowe.
    >
    > Jeżeli chodzi o mnie to odradzan pracę dla tej firmy. Firma bierze
    kokosowe
    > wynagrodzenie za otrzymane zlecenia, a pracownicy jeżdżą w terenie jak
    głupi
    > i zboierają informacje za co dostaja psie pieniądze - jednym słowe
    narobisz
    > się sporo a niewiele zarobisz. Ponadro firma niezbyt dobrze traktuje
    swoich
> [...]

    no cóż Kocie, pozwól że napisze pracownik ACNielsen, choć w żadnym wypadku
    niezwiązany z działem RMS, o który, jak sądze, przedmówcy chodzi.

    firma jest duża, i jak pokazuje moje doświadczenie, nie wykorzystuje w dużo
    wiekszym zakresie aniżeli inne instyty badawcze ;-) ja w każdym razie po 7
    latach w najwięksyzm instytucie badawczym w Polsce (zachęcam do poszukania
    odpowiedzi na pytanie, o jaki chodzi), mam w końcu wolne weekendy w nowym
    miejscu pracy ;-))))

    jeśli chodzi tutaj o dział RMS, to pracę polecam choćby dlatego, że dużo się
    można nauczyć, a jeśli pytający będzie dobry w tym co robi, to duża przed
    nim przyszlość. z reguły klienci 'wyjmują' pracowników, bo ich wiedza jest
    dla korporacji bardzo cenna. to tyle ....

    mam nadziejęm, że badania o których wspominasz w swoim poście robił stary
    zespól Nielsena, bo nowy jest bardzo dobry ;-)

    pozdrawiam,
    Ladies_view