PracaGrupypl.praca.dyskusje › ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!

  • 21. Data: 2003-05-21 21:00:20
    Temat: Odp: ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@g...inttis.com...

> [...]
    >
    > A wiesz jaka polityke rekrutacyjna prowadzi Servisco? Pewnie nie. Ja wiem,
    > ze zaczyna sie w tej branzy sezon i duza grupe osob beda musieli przyjac
    na
    > zlecenia. Wiem, wiem to tylko zlecenie, ale firma ta prowadzi wewnetrzne
    > rekrutacje na terenie nie tylko Polski ale tez calego swiata. Moze wiec
    > jednak warto?
    > Wkurza mnie jak slysze, ze mozna znalesc prace TYLKO i wylacznie dzieki
    > znajomym. Jakos tak sie sklada, ze nigdy nikt mi pracy nie zalatwial i
    > zawsze sama sobie radzilam. Moze jednak istnieje taka mozliwosc?

    no to gratulacje

  • 22. Data: 2003-05-22 04:40:10
    Temat: Re: ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!
    Od: "Maciej Grzmiel" <m...@N...gazeta.pl>

    Jeśli piszesz: "upokażać" zamiast "upokarzać", to nie wróżę tobie wielkich
    sukcesów w poszukiwaniu pracy.

  • 23. Data: 2003-05-22 06:45:36
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Grzmiel" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bahkba$1p6$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli piszesz: "upokażać" zamiast "upokarzać", to nie wróżę tobie wielkich
    > sukcesów w poszukiwaniu pracy.

    Błąd oczywiście jest, ale jakby coś takiego miało dyskwalifikować w
    uzyskaniu pracy to byśmy mieli 95% bezrobotnych. Musiałeś dowalić. Nie
    wytrzymałeś.

  • 24. Data: 2003-05-26 08:05:08
    Od: s...@p...onet.pl

    > no to gratulacje

    Ten cynizm jest uzasadniony, bo tak naprawdę nie jst łatwo bez znajomości, ale
    nie nalezy się poddawać, ale także moim zdaniem podstawowa zasada n ie
    oczekiwać, że od razu po studiach dosytanie się interesującą, wymarzona pracę.
    Czasmi nawet trezba się przeprowadzić, tak jak ja zrobiłam. Poza tym złożyłam
    setki aplikacji, odbyłąm dzisiatki rozmów, pracowałam także w marketach na
    umowy, układałam towar albo na promocjach i przy kasie fiskalnej chociaż
    miałam studia i dyplom magistra w kieszeni, w konsorcjach przepisywałam
    teksty, bazy danych, w międzyczasie szukałam, szukałam i
    szukałam.....przeszłam długą drogę i ewolucję, ale moge powiedzieć, że już
    jest lepiej, mam stałą pracę w swoim zawodzie z umową na czas nieokreśony :-))

    Życzę powodzenia wszystkim wytrwałym