PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
    From: nbs <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A teraz...
    Date: Sun, 04 Sep 2005 23:48:10 +0900

    camel wrote:

    > Raczej głównie z powodu "robienia pracodawcom dobrze" -> furtki
    > podatkowe, ułatwienia, obniżenia CIT, dopłaty, pomoc publiczna i co tam
    > jeszcze a zatrudnienie nie wzrasta. Dlaczego? Bo jak mi dadzą bez
    > zobowiązań parę baniek licząc naiwnie, że kogoś tam na służbę przyjmę...
    > a ja kupię nowy jacht i na Bahama! A te parę baniek skąd? Ano z podatku
    > VAT zgrabionego od tych maluczkich :) To się nazywa wtórna redystrybucja
    > jak jasny gwint. I wcale nie socjalistyczna a więc prawomyślna :))))

    Masz dziwne doswiadczenia. Wielu moich znajomych bardzo sobie chwali
    prace "na kontraktach". Duet US+ZUS jest znacznie bardziej pazerny od
    chocby i najbardziej chciwego pracodawcy czy zleceniodawcy.

    > Wybacz: kosmiczna bzdura. W tym wypadku sterroryzowani pracownicy
    > hipermarketów saodzielnie, masowo i dobrowolnie wybieraliby zero dni
    > urlopu.

    Dlaczego tak sadzisz? Gdyby jutro wprowadzic pensie minimalna 0 PLN to
    czy wszyscy zaczeliby pracowac za darmo?

    Patrzac z drugiej strony: jest dwoch podobnych kandydatow do pracy.
    Jeden chce 5 dni urlopu, drugi 25. Dlaczego chcesz temu pierwszemu
    odebrac atut z reki?

    R.