PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 16:04:32
    Temat: Re: A teraz...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dff4ed$rqj$1@atlantis.news.tpi.pl Kira
    <c...@-...pl> pisze:

    > To byla kontynuacja dosc dlugiej dyzkusji, jesli nie zauwazyles ;)
    Nie zauważyłem. Nowy topic to nowy topic. Aż tak Cię tam splonkowali, że
    musiałaś zmienić namiary? A za cóż to?

    > W obie strony.
    Cudownie. Odkryłaś zjawisko sprzężenia zwrotnego. ;)

    > Bezrobocie istnieje zawsze i wszedzie, w 100% sie
    > go nie pozbedziesz zadnym znanym ludzkosci sposobem.
    Feudalizm wydawał sie niewzruszony, od socjalizmu podobno nie było
    odwrotu... ja bym tam takich kategorycznych sądów nie głosił. Wstyd potem
    będzie i po co?

    > Sek w tym zeby to byla tak z 1/4 stanu obecnego.
    Kontrolowana hodowla bezrobotnych?

    Jotte