PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 15:21:58
    Temat: Re: A teraz...
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik makro_studio napisał:

    > :)))))) umarłam ze śmiechu :)))))) dobre!

    OK, ale tnij moja droga, cytaty!

    Popatrz dobrze, jak się ludzie w Polsce alienują.
    Kultura to nie tylko filmy jakiegoś makaroniarza
    i obrazy z tłustymi babami, to również len, owies
    i fujarki, a tego coraz mniej. Mamy tkaniny z importu,
    pieczywo z fabryki i praktycznie zanikające rzemiosło.
    Nasza historia to nie tylko Łańcut, ale i Łowicz.
    Popatrz na wspólczesną polską "architekturę", wszystkie
    te baszty, wieżyczki, łuki i bulaje - obłęd! Myślę,
    że muzea nie chronią naszej kultury wystarczająco,
    a będzie jeszcze gorzej.
    J.
    --
    Getto dziecięce jest kolorowe i wesołe, pełno tam
    bajkowych postaci i dźwięczą piosenki z reklam.