PracaGrupypl.praca.dyskusje › 8000 brutto w Krakowie. czy to realne (IT)?

  • 21. Data: 2006-11-30 09:53:00
    Temat: Re: 8000 brutto w Krakowie. czy to realne (IT)?
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    > Zaryzykuję, że wszędzie w Łodzi. :->

    programista javy? tak źle to nie jest, przeciez comarch studentom płaci
    więcej ;).

  • 22. Data: 2006-11-30 11:44:14
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 10:07:51 +0100, Arek <a...@w...pl>
    w <ekm713$o23$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    [ ... ]

    > Java SE
    > 1.5-2tys netto (troche przesadzilem z tym 'ok. 2tys brutto' :))
    > Mgr po PW

    No to:
    1. do brutta to (po okresie próbnym) to jest różnica 1kzł
    2. trzeba było od razu pisać, że we Wrocławiu, bo temat i Kraków jest
    dość mylący.
    Wr Wrocławiu to oczywiście że tak jest, znam nawet nazwę tej formy
    wynajmującej pracowników.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 23. Data: 2006-11-30 19:52:32
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Tomek napisał(a):

    > skąd masz takie informacje? z tego co mi wiadomo ( mam dwuch kumpli ze
    > studiów w moto - całkiem nie źli ) to nie jest aż tak dobrze.

    "Absolwenci mogą liczyć na pensję mieszczącą się w granicach podwójnej średniej
    krajowej (...)
    mówi Katrzyna Reinfuss, dyrektor ds. personalnych, Centrum Oprogramowania Motoroli w
    Krakowie"

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,49621,36336
    83.html

    --
    pozdrawiam
    Rafał

  • 24. Data: 2006-11-30 20:19:13
    Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to>

    > Wroclaw

    no nie żartuj, to chyba ktos kto nie umie negocjować

  • 25. Data: 2006-11-30 20:41:27
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> napisał w
    wiadomości news:ce1f0$456f3cb5$57ce71d1$27049@news.chello.pl...

    > no nie żartuj, to chyba ktos kto nie umie negocjować

    albo programowac ;)

  • 26. Data: 2006-11-30 21:23:08
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Originaror napisał(a):

    > W Ericpolu??? <rotfl>
    > No, chyba, ze mowimy o 5-6 latach dswiadczenia w ... Ericpolu.

    Kwestia Ericpola była przykładem, że nie tylko małe firmy mają problemy
    z rekrutacją.
    Nie pisałam o zarobkach u nich.

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 27. Data: 2006-12-01 11:17:01
    Od: "Malina" <a...@p...onet.pl>

    Rzeszów
    Na działalność 2 lata doświadczenia (C#), 2800 +VAT, Nie śmiejcie sie - tak
    tu jest!
    Teraz IBM robil rekrutacje w rzeszowie, przyjechali z krakowa wiec pewnie w
    krakowie jest faktycznie malo informatyków!
    Wiec pewnie tam pojade :)
    Moze mi ktos powiedziec jak w IBM wygladaja zarobki z 2 letnim
    doswiadczeniem ? Ile powiedziec? Z waszej wypowiedzi wychodzi ok 7k brutto?!
  • 28. Data: 2006-12-01 11:28:54
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@g...pl>

    Zdzisiek <z...@w...pl> napisał(a):

    > Jakie wymagania trzeba spelnic zeby zarabiac 8000 w Krakowie jako software
    > developer/engineer? Jakie firmy oferuja taka place i z jakim doswiadczeniem?
    > IBM, Motorola, Sabre? 4, 5, 6 lat doswiadczenia? Pomijam tutaj wymagane
    > umiejetnosci, zakladajac ze ktos dobrze przeszedl rozmowe kwalifikacyjna.

    Ostatnio pisali że Google otwiera w Krakowie swoje Engineering Center.
    Zdziwiłbym się, gdyby oferowali tylko tyle. Ale oni nie zatrudniają inżynierów
    wg szablonowych wymagań w rodzaju "N lat doświadczenia".

    Marcin Stefaniak

  • 29. Data: 2006-12-01 13:59:35
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > inżynierów
    > wg szablonowych wymagań w rodzaju "N lat doświadczenia".

    Tak. Google ma kilkuetapową merytoryczną rekrutację związaną z pozyskaniem
    ludzi o bardzo wysokich kompetencjach w zakresie algorytmów wyszukiwania,
    algorytmów logicznych, drzew decyzyjnych itp, także raczej pracownicy
    placówek badaczych, naukowych i rozwojowych niż pracownicy sektora
    biznesowego.
    Rynek krakowski to pod względem możliwości zatrudnienia programistów
    pustynia.
    --
    Jackare