PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikat IRCA

  • 1. Data: 2006-11-29 11:40:12
    Temat: Certyfikat IRCA
    Od: "MK" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanie o certyfikat auditora systemów jakości akredytowango w IRCA. Jaką
    praktyczną wartość przedstawia on na rynku pracy? Jakie są możliwości podjęcia
    pracy jako np. kontroler jakości po zdobyciu takiego certyfikatu?

    Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie uwagi/sugestie/wskazówki

    Pozdrawiam

    Maciek K.

  • 2. Data: 2006-11-29 11:59:44
    Temat: Re: Certyfikat IRCA
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    Mam pytanie o certyfikat auditora systemów jakości akredytowango w IRCA.
    Jaką praktyczną wartość przedstawia on na rynku pracy?

    Mozesz pracować jako auditor wiodący dla jadnostki certyfikującej....

    Jakie są możliwości podjęcia pracy jako np. kontroler jakości po zdobyciu
    takiego certyfikatu?

    Jako kontroler to nikłe, ale np. Pełnomocnik ds. jakości lub auditor
    wewnętrzny to już bardzo duże.

    PS. szukaj szkoleń z dofinasowaniem EFS, to szkolenie jest dość drogie - ok
    4000 zł

    --
    Pozdrawiam Karol

  • 3. Data: 2006-11-29 12:15:44
    Od: "MK" <k...@p...onet.pl>

    > PS. szukaj szkoleń z dofinasowaniem EFS, to szkolenie jest dość drogie - ok
    > 4000 zł

    Jesli chodzi o koszt szkolenia, to jestem w tej szczesliwej sytuacji, ze moge
    sobie pozwolic na oplacenie studiow podyplomowych na UJ w Krakowie, ktore
    koncza sie zdobyciem certyfikatu (tzw. niespodziewany zastrzyk gotowki).
    Kwestia jest jednak taka, ze chce dobrze wykorzystac swoja szanse i nie chce
    tych pieniedzy "ugotowac". Warto zaryzykowac?

  • 4. Data: 2006-11-29 13:49:18
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    Warto zaryzykowac?

    IRCA jest to stowarzyszenie auditorów wiodących SZJ i wymogiem jest aby
    auditor jednostki certyfikującej brał udział w takim szkoleniu. Moim zdaniem
    jezeli nie chcesz być auditorem wiodącym lub zawodowo zajmować się SZJ

  • 5. Data: 2006-11-30 13:20:35
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    UE napisał(a):

    Tak z ciekawości - pisze się "auditor" czy "audytor"? Bo ta pierwsza
    forma bardzo mnie razi ale być może jest legalna :)

  • 6. Data: 2006-11-30 18:58:42
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    > Tak z ciekawości - pisze się "auditor" czy "audytor"? Bo ta pierwsza forma
    > bardzo mnie razi ale być może jest legalna :)

    obie formy są poprawne :-)

    --
    Pozdrawiam Karol

  • 7. Data: 2006-12-07 09:30:55
    Od: " slawek" <s...@N...gazeta.pl>

    MK <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > pracy jako np. kontroler jakości po zdobyciu takiego certyfikatu?
    >
    > Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie uwagi/sugestie/wskazówki

    Posiadanie certyfikatu auditora moze być atutem. Ale certyfikat to nie
    wszystko, muszą za nim iść doświadczenia zawodowe. Sam kurs daje umiejetnosci
    prowadzenia auditów i w połączeniu z wiedzą na temat budowy i wdrazania
    systemów zarządzania jakością dopiero jest wartością. Co stania sie auditorem
    w jednostce certyfikujacej droga jest daleka bez doświadczenia. W większosci
    jednostek podstawą jest doświadczenie zawodowe i auditorzy na podstawie tego
    przypisani są do odpowiednich branż.

  • 8. Data: 2006-12-10 19:22:27
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik UE napisał:

    > obie formy są poprawne :-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam Karol

    a ktora jest bardziej poprawna? :)
    bo w finansach spotykam sie tylko z audytorami w innych (haccp, iso)
    tylko i wylacznie z auditorami (przy czym ci drudzy gotowi sa zabic
    jesli ktos napisze na nich audytor :)

    pozdr offtopicznie

  • 9. Data: 2006-12-10 19:24:21
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Juzek Kocimientka napisał:

    > UE napisał(a):
    >
    > Tak z ciekawości - pisze się "auditor" czy "audytor"? Bo ta pierwsza
    > forma bardzo mnie razi ale być może jest legalna :)

    czepiam sie, wiem. ale idac tym tokiem pozwinno sie tez mowic i pisac
    informatik czy disk twardy ;)