PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie pracuje w Instytucie Monitoringu Mediów (IMM) i/lub eprasa.com

  • 1. Data: 2006-11-29 15:25:11
    Temat: jak sie pracuje w Instytucie Monitoringu Mediów (IMM) i/lub eprasa.com
    Od: "D.T" <z...@p...fm>

    Witam,
    czy jest ktoś kto pracuje dla Instytutu Monitoringu Mediów (IMM) lub w
    eprasa.pl?

    Interesuje mnie praca na stanowisku lekotra w Dziale monitoringu Internetu
    (ew. w Dziale monitoringu Prasy) lub w Dziale kontroli
    Czy firma daje możliwość pracy zdalnej i/lub w niepełnym wymiarze godzin?
    Co wchodzi w zakres obowiązków - proszę tylko o wyjaśnienie większe niż
    "monitoring internetu" czy kontorlowanie :).
    Jaka jest szansa na dostanie tej pracy jeśli nie przeszło się żadnego kursu
    szybkiego czytania (oczywiście zgłaszam chęć w uczestnictwie w takim
    kursie)?
    Jakie są warunki pracy, szefowie, ludzie?
    Do kogo najlepiej kierować maila z dokumentami aplikacyjnymi?
    I na koniec oczywiście pytanie o zarobki - ile można dostać?

    asamba

  • 2. Data: 2006-11-29 15:51:23
    Od: "MI" <m...@w...pel>

> [...]
    > Jaka jest szansa na dostanie tej pracy jeśli nie przeszło się żadnego
    > kursu szybkiego czytania (oczywiście zgłaszam chęć w uczestnictwie w

    mysle, ze jak sie wybierzesz na rozmowe, to poznasz odpowiedzi na czesc
    tych pytan ;). a skoro nie ma otwartej rekrutacji, to widać, ze nie latwo
    sie tam dostać... albo nie potrzebują, albo trzeba mieć "zasługi".

  • 3. Data: 2006-11-30 09:59:31
    Od: Michal Sochacki <m...@o...pl>

    "MI" <m...@w...pel> writes:

    > a skoro nie ma otwartej rekrutacji, to widać, ze nie latwo sie tam
    > dostać... albo nie potrzebują, albo trzeba mieć "zasługi".

    A co to jest otwarta rekrutacja?
    http://www.instytut.com.pl/o_firmie/praca się nie kwalifikuje?

    Pozatym ogłaszali się co najmniej dwa razy w GW praca w ciągu ostanich
    kilku tygodni.

    Instytut Monitorowania Mediów

    --
    Dzieci to kupa szczęścia. Z przewagą kupy.

  • 4. Data: 2006-11-30 10:06:15
    Od: Michal Sochacki <m...@o...pl>

    "MI" <m...@w...pel> writes:

    > a skoro nie ma otwartej rekrutacji, to widać, ze

    Jak to nie ma jak jest:

    http://www.instytut.com.pl/o_firmie/praca

    Poza tym widziałem ze dwa ogłoszenia w stołecznej GW Praca w ciągu
    ostatnich kilku tygodni.

    A, i firma się nazywa Instytut _Monitorowania_ Mediów, chyba, że
    pytającemu chodziło o jakąś inną firmę...

    --
    Dzieci to kupa szczęścia. Z przewagą kupy.

  • 5. Data: 2006-11-30 10:46:08
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    to fajnie, tyle ze ja nie szukam tam zatrudnienia ;).
    -- .