PracaGrupypl.praca.dyskusje › 8000 brutto w Krakowie. czy to realne (IT)?

  • 1. Data: 2006-11-29 17:19:29
    Temat: 8000 brutto w Krakowie. czy to realne (IT)?
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    Jakie wymagania trzeba spelnic zeby zarabiac 8000 w Krakowie jako software
    developer/engineer? Jakie firmy oferuja taka place i z jakim doswiadczeniem?
    IBM, Motorola, Sabre? 4, 5, 6 lat doswiadczenia? Pomijam tutaj wymagane
    umiejetnosci, zakladajac ze ktos dobrze przeszedl rozmowe kwalifikacyjna.

  • 2. Data: 2006-11-29 17:33:06
    Temat: Re: 8000 brutto w Krakowie. czy to realne (IT)?
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    tylko comarch.... ;)

  • 3. Data: 2006-11-29 19:53:24
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > tylko comarch.... ;)

    Nieprawda. To akurat sarkastyczny przykład. 8000 w kraku nie jest cudem
    świata. Głównie dlatego, że Motorola ostatnio wyssała wszystkich
    programistów i mniejsze firmy mają problem ze znalezieniem chętnych i
    zdolnych.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2006-11-29 20:16:48
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Lukasz napisał(a):

> [...]
    > świata. Głównie dlatego, że Motorola ostatnio wyssała wszystkich
    > programistów i mniejsze firmy mają problem ze znalezieniem chętnych i

    I nie tylko mniejsze - podobnie jest z gigantami jak Sabre, czy Ericpol.
    3-4 lata komercyjnego doświadczenia i dobra znajomość java lub C++ daje
    spokojnie 4800-5500 tysiąca netto... A na rekrutacji miesiąc temu pani
    (5 lat doświadczenia, java) zażyczyła sobie 12 000 brutto - firmy, w
    której była rozmowa nie było na to stać - dziś pracuje w innej, zeszła o
    1000 brutto w dół...

    Oczywiście są takie firmy jak przywołana, ale też w tym momencie w duzej
    mierze jest rozmowa o studentach, bez doświadczenia, lub z niewielkim...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 5. Data: 2006-11-29 21:02:34
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    > Nieprawda. To akurat sarkastyczny przykład. 8000 w kraku nie jest cudem

    pozwoliłem sobie na mały żarcik ;).

    skoro na starcie dobry absolwent dostaje 6k w moto, to na pewno dobry
    programista z 2 letnim doswiadczeniem ma szanse na 8k. autor wymienił juz
    te "poważne" firmy, więc nie ma potrzeby powtarzac.

  • 6. Data: 2006-11-29 21:03:59
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    MI napisał(a):

    > skoro na starcie dobry absolwent dostaje 6k w moto,

    skąd masz takie informacje? z tego co mi wiadomo ( mam dwuch kumpli ze
    studiów w moto - całkiem nie źli ) to nie jest aż tak dobrze.

  • 7. Data: 2006-11-30 00:35:45
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    skoro masz inne informacje, to napisz... "nie jest tak dobrze" mozna
    roznie interpretować. 100, 300 zl mniej ?

    do mnie docierało takie info... powiedzmy, ten poziom wynagrodzeń.

  • 8. Data: 2006-11-30 07:20:00
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    MI napisał(a):
    > skoro masz inne informacje, to napisz... "nie jest tak dobrze" mozna
    > roznie interpretować. 100, 300 zl mniej ?
    >
    > do mnie docierało takie info... powiedzmy, ten poziom wynagrodzeń.

    zakładając pominięcie pośrednika ( InfoLet ) to jest ( było ) ze na
    starcie ok 2,5k na rękę, w pierwszym okresie, pierwsze 6 miesięcy to się
    dość dynamicznie zmieniała, ale nie aż tak. Zakładając pośredniczącego
    złodzieja to już to w tedy to się już zupełnie nie opłaci.

  • 9. Data: 2006-11-30 07:20:05
    Od: "Zdzisiek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Oczywiście są takie firmy jak przywołana, ale też w tym momencie w duzej
    > mierze jest rozmowa o studentach, bez doświadczenia, lub z niewielkim...

    Dzieki za odpowiedz, widze ze nie mam co sie zastanawiac nad zmiana pracy.

  • 10. Data: 2006-11-30 07:38:52
    Od: "Vranix " <v...@g...pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > dość dynamicznie zmieniała, ale nie aż tak. Zakładając pośredniczącego
    > złodzieja to już to w tedy to się już zupełnie nie opłaci.

    Hmmmm...
    Czyli co, de facto nie zatrudnia cie Motorola tylko jakiś pośrednik?
    Bo najpierw myslalem ze piszesz o head-hunterze jako o 'złodzieju'.