PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie pracy przez pracownika

  • 1. Data: 2006-11-29 11:45:46
    Temat: Wypowiedzenie pracy przez pracownika
    Od: nijou <w...@n...malpiszon.o2.kropeczka.pl>

    Witam, złożyłem dziś wypowiedzenie umowy o pracę na czas nieokreślony
    (czas wypowiedzenia to 1 miesiąc, liczony od 1 grudnia 2006). Na swojej
    kopii mam pieczątkę potwierdzającą przyjęcie dokumentu "na dziennik".
    Czy teoretycznie pracodawca może jeszcze zrobić coś, żeby utrudnić mi
    odejście z pracy z końcem grudnia?

    nijou

  • 2. Data: 2006-11-29 12:11:31
    Temat: Re: Wypowiedzenie pracy przez pracownika
    Od: herakles <h...@b...pl>

    nijou wrote:

> [...]
    > kopii mam pieczątkę potwierdzającą przyjęcie dokumentu "na dziennik".
    > Czy teoretycznie pracodawca może jeszcze zrobić coś, żeby utrudnić mi

    Jeżeli jest data pieczątka i podpis, to może Ci zaproponować już tylko
    wyższą pensję(teoretycznie oczywiście).

  • 3. Data: 2006-11-29 18:55:18
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 12:45:46 +0100, nijou napisał(a):

> [...]
    > kopii mam pieczątkę potwierdzającą przyjęcie dokumentu "na dziennik".
    > Czy teoretycznie pracodawca może jeszcze zrobić coś, żeby utrudnić mi

    jezeli pracowales u tego pracodawcy krocej niz 3 lata to nie,.