PracaGrupypl.praca.dyskusje › 8000 brutto w Krakowie. czy to realne (IT)?

  • 11. Data: 2006-11-30 07:39:27
    Temat: Re: 8000 brutto w Krakowie. czy to realne (IT)?
    Od: "Originaror" <o...@g...pl>

    Aneczka <a...@g...pl> napisał(a):

    > I nie tylko mniejsze - podobnie jest z gigantami jak Sabre, czy Ericpol.
    > 3-4 lata komercyjnego doświadczenia i dobra znajomość java lub C++ daje
    > spokojnie 4800-5500 tysiąca netto... A na rekrutacji miesiąc temu pani
    > (5 lat doświadczenia, java) zażyczyła sobie 12 000 brutto - firmy, w
    > której była rozmowa nie było na to stać - dziś pracuje w innej, zeszła o
    > 1000 brutto w dół...

    W Ericpolu??? <rotfl>
    No, chyba, ze mowimy o 5-6 latach dswiadczenia w ... Ericpolu.

  • 12. Data: 2006-11-30 07:51:16
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Vranix napisał(a):

    > Hmmmm...
    > Czyli co, de facto nie zatrudnia cie Motorola tylko jakiś pośrednik?
    > Bo najpierw myslalem ze piszesz o head-hunterze jako o 'złodzieju'.

    ja tam nie pracuje ale mam tam dwóch kumpli, a że zamierzam tam
    startować to się dowiadywałem co nie co i wiem jedno że należy startować
    tylko bezpośrednio do moto bo InfoLet zabiera 25% z pierwszej umowy.

  • 13. Data: 2006-11-30 08:18:33
    Od: Arek <a...@w...pl>

    Zdzisiek napisał(a):
    > Jakie wymagania trzeba spelnic zeby zarabiac 8000 w Krakowie jako software
    > developer/engineer? Jakie firmy oferuja taka place i z jakim doswiadczeniem?
    > IBM, Motorola, Sabre? 4, 5, 6 lat doswiadczenia? Pomijam tutaj wymagane
    > umiejetnosci, zakladajac ze ktos dobrze przeszedl rozmowe kwalifikacyjna.

    Nie wiem jak jest z 4-6letnim doswiadczeniem.
    Znam programistow z 1-3letnim doswiadczeniem i oni zarabiaja w okolicach
    2000zl butto

  • 14. Data: 2006-11-30 08:25:45
    Od: "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 30.11.2006 Originaror <o...@g...pl> napisał/a:

    > W Ericpolu??? <rotfl>
    > No, chyba, ze mowimy o 5-6 latach dswiadczenia w ... Ericpolu.

    Dziwne ,5-6 lat temu to o javie niewielu myślało
    Ale to dobrze ,że ludzie tak piszą w tej javie,może wreszcie powstaną jakieś
    aplikacje na linuksa.

    --
    ===
    GG 2483471

  • 15. Data: 2006-11-30 08:28:33
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Arek napisał(a):

    > Nie wiem jak jest z 4-6letnim doswiadczeniem.
    > Znam programistow z 1-3letnim doswiadczeniem i oni zarabiaja w okolicach
    > 2000zl butto

    a możesz powiedzieć gdzie tak jest?

  • 16. Data: 2006-11-30 08:41:02
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Tomek" <t...@v...pl> wrote in message news:ekm4kk$47r$1@news.onet.pl...

    > a możesz powiedzieć gdzie tak jest?

    Zaryzykuję, że wszędzie w Łodzi. :->

    Stach

  • 17. Data: 2006-11-30 08:56:58
    Od: Arek <a...@w...pl>

    Tomek napisał(a):

    > a możesz powiedzieć gdzie tak jest?
    Wroclaw

  • 18. Data: 2006-11-30 09:00:38
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 09:18:33 +0100, Arek <a...@w...pl>
    w <ekm44k$c1o$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Nie wiem jak jest z 4-6letnim doswiadczeniem.
    > Znam programistow z 1-3letnim doswiadczeniem i oni zarabiaja w okolicach
    > 2000zl butto

    Zaraz, 2kzł brutto to około 1.4-1.5 na rękę, programiści? z 3letnim
    doświadczeniem?
    Słabi są, albo dają się dymać. Albo programuja w PHP.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 19. Data: 2006-11-30 09:07:51
    Od: Arek <a...@w...pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Zaraz, 2kzł brutto to około 1.4-1.5 na rękę, programiści? z 3letnim
    > doświadczeniem?
    > Słabi są, albo dają się dymać. Albo programuja w PHP.
    >
    > ja czyli jakub
    Java SE
    1.5-2tys netto (troche przesadzilem z tym 'ok. 2tys brutto' :))
    Mgr po PW

  • 20. Data: 2006-11-30 09:26:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):
    > "Tomek" <t...@v...pl> wrote in message

    > Zaryzykuję, że wszędzie w Łodzi. :->

    Wszedzie to nie, ale trzeba sie nachodzic, by znalezc cos normalnego.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl