PracaGrupypl.praca.dyskusje4 dni pracy zamiast 5 › Re: 4 dni pracy zamiast 5
  • Data: 2003-07-11 13:28:22
    Temat: Re: 4 dni pracy zamiast 5
    Od: "KarolS" <t...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pracodawca X" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bem3je$erd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Proszę bardzo - żaden problem, ale jeśli ma się nie zmienić zarobek to w
    > takim razie powinna się zwiększyć wydajność takiego pracownika.
    Zakłądając,
    > że połowę swojego czasu w pracy spędzasz na czytaniu grup dyskusyjnych po
    > odcięciu ci kilku usług (serwerów grup) wydajność wzrosła by nawet aż
    nadto.

    > U mnie zablokowanie gadu gadu, grup dyskusyjnych, chatów, irców i innych
    > bliżej nie określonych usług oraz czeste moje spacery po firmie
    spowodowały
    > 20% wzrost efektywności pracowników. I wcale nie siedzą oni po godzinach -
    > po prostu rzeczywiście zajmują się tym co mają napisane w umowie o pracę.

    ciach

    Zwiększenie wydajności pracownika może powstać również wskutek automatyzacji
    jego pracy
    ja używam gg chociażby dlategoże mam kontakt z ludźmi którzy mają wiedzę o
    niebo większą od mojej i w razie czego mi pomogą
    Używam grup dyskusyjnych żeby dowiedzieć się jak rozwiązać problemy z
    którymi nawet mój pracodawca sobie nie radzi.
    Ale zawsze mogę klikać jak małpa nie zastanawiając się co robię .
    Hołdujesz zasadzie że ludzi trzeba pilnować i pokazywać wszystko palcem,
    ZATRUDNIJ TAKICH którzy wykazują inicjatywę + daj pozytywną motywacje (kasa,
    dobry nastrój w firmie ) + pozwól na samodzielność w podejmowaniu decyzji w
    ich małych sprawach a wydajność wzrośnie Ci o 50 % a nie o 20 % przy
    mniejszej ilości pracowników.
    W czasie gdy to piszę w tle działa mi skrypt robiący w 5 minut coś co ja
    robię w 3 godziny, ktoś widać uznał że warto dać mi wolną rękę.
    Pozdrawiam
    Stachu