PracaGrupypl.praca.dyskusje4 dni pracy zamiast 5 › Re: 4 dni pracy zamiast 5
  • Data: 2003-07-11 22:47:14
    Temat: Re: 4 dni pracy zamiast 5
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawełW napisał:

    > taka mała prośba niech nasi prawodawcy wprowadzą 4 dni pracy zamiast 5 (bez
    > zmian pensji) i do tego 2 miesiące wakacji - to by było życie... Nawet
    > przestałbym narzekać że mało zarabiam ;)) Człowiek byłby lepiej wypoczęty
    > zrelaksowany a co za tym idzie ilość wykonanej pracy by nie zmalała.
    > Wyjątkiem może są tu stanowiska czysto fizyczne ale myślę, że i tam
    > wypoczynek ma wpływ na jakość pracy.

    Jeszcze się uzupełnię - w sumie cieszy mnie takie pisanie, bo podobnie
    jak z wtórnym analfabetyzmem "młodych", tak i tutaj wzrastają moje
    szanse na bycie wartościowym pracownikiem - nie czytajcie, nie uczcie
    się, chciejcie więcej wolnego [mimo, że ustawowy urlop to chyba ok. 1/10
    dni pracujących w roku] - sami się wykończycie i dla mnie zostanie
    więcej. ;)))

    Flyer