PracaGrupypl.praca.dyskusje4 dni pracy zamiast 5 › Re: 4 dni pracy zamiast 5
  • Data: 2003-07-15 12:04:05
    Temat: Re: 4 dni pracy zamiast 5
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bevhji$dsn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    Czy na

    > W nocy [najpierw trzeba ciasto wyrobić, spulchnić, wypiec, ostudzić i
    > rozwieźć] - jeszcze gorzej ;) - czy osiem godzin, zapewne. Jeszcze tylko
    > brakuje tego, żeby piekarze stwierdzili, że nie będą w nocy pracować -
    > chlebuś byłby w sam raz na 18.

    A co koledze czerstwy chlebuś nie podchodzi?. Zabawny jesteś jak myślisz iż
    piekarze rozworzą chleb po odejściu od pieca.
    Akurat w rodzinie jest kierowniczka piekarni także conieco wiem na ten
    temat. A ja nigdzie nie napisałem żeby praca trwała np 6 godzin od do i poza
    tym czsem to już nic!. Zamiast 3 zmian zrobić 4 i po krzyku. Zresztą to i
    tak czysto teoretyczne gdybanie.

    > Zrób pewien test - podczas dni wolnych i po pracy, popatrz w ilu
    > miejscach załatwiasz sprawunki - Ci ludzie MUSZĄ pracować, żebyś Ty miał
    > w swoim wolnym czasie LUZ [kiedyś np. stacji benzynowych całodobowych
    > też nie było dużo] i pomyśl, co byś robił bez nich - siedział w domu i
    > czytał książki?. ;))

    Podobnie jak poprzednio o jedną zmianę więcej. Zresztą akurat ostatniio w
    modę wchodzą stacje samoobsługowe z automatem pobierającym opłaty :)

    PawełW.