PracaGrupypl.praca.dyskusje4 dni pracy zamiast 5 › Re: 4 dni pracy zamiast 5
  • Data: 2003-07-14 06:57:45
    Temat: Re: 4 dni pracy zamiast 5
    Od: Rafał <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alicja wrote:

    > ciach
    > hm...
    > To jest Twoje zdanie. Ja po prostu uwazam ze po 6 godzinach pracy
    > człowiek, który dobrze ją sobie zorganizuje i lubi nie powinien padać
    > psychicznie. Nikog nie traktowałam jak psychola.

    Nie rozumiesz. Moja praca polega na czymś w stylu dyżuru. W każdej chwoili,
    mogę zostać poproszony o zrobienie czegoś, bo komuś coś siadło. Moze to być
    wielka głupota, a może to paść serwer. Niezależnie co to będzie - firma
    straci, jeśli ja nie będę w stanie tego najszybciej doprowadzić do
    porządku, do poprawnego działania.

    > Jakoś nie znam nikogo wśród pracodawców, kto by od początku własnej firmy
    > pracował po 4 godziny i przetrwał kilka lat.

    Hemmm... A ja znam... Co najmniej kilka osb, które pracują po kilka godzin
    dziennie tak jak ja, a resztę siedzą, a kasa leci. Możę chodzi o warunki w
    pracy? O to szefostwo, któ?e sterczy nad naszymi głowami?

    > Zdaje się, że nie muszę czytać a co do zmian to ich się nie wprowadza one
    > następują ciągle.

    ? Jakie to zmiany?

    > Co do Twojej diagnozy to wystawiona troche pochobnie, biorąc pod uwagę, że
    > nić nie wiesz ani o mnie ani o firmie, którą prowadzę.

    Niestety widzę natomiast Twoje podejście do ludu, który pracuje... na
    Ciebie.

    > Z tego co widzę to w naszej firmie ludzie są zadowoleni z pracy. Nie będę
    > tu opisywała, jak jest. Wyznacznikiem ich zadowolenia jest dla mnie to, że
    > zgłaszają się do pracy osoby, którym zostaliśmy poleceni jako pracodawcy.

    Pozwolę sobie na ROTFL.
    Domyśl się dlaczego...

    > Piszesz przez pryzmat własnego doświadczenia? Ciekawe...
    > Mnie myślenie nigdy nie bolało :)

    Racja, przeczytaj moje powyżej jeszcze raz.
    Może przestaniesz się śmiać...

    Pozdrawiam
    Rafał
    --