PracaGrupypl.praca.dyskusje4 dni pracy zamiast 5 › Re: 4 dni pracy zamiast 5
  • Data: 2003-07-15 20:38:28
    Temat: Re: 4 dni pracy zamiast 5
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawełW napisał:

    > A co koledze czerstwy chlebuś nie podchodzi?.

    A podchodzi - jadałem już nawet taki z takich prywatnych piekarni, który
    po jednym dniu zaczynał jechać drożdżami. ;)

    > Zamiast 3 zmian zrobić 4 i po krzyku.

    Genialne - zamiast 3 złotych [powiedzmy] chleb będzie kosztował 4 zł i
    wszystko inne tak samo [podwyżka o 25%, żeby jednoczesnie pracownicy
    mieli tą samo pensję, krócej pracowali, a zysk był na tym samym poziomie
    co poprzednio. Tylko jest taki maluski problem - w krótkim czasie
    eksport by padł, a import przybrał by takie rozmiary, że nasza kochana
    Ojczyzna padła by na kolana po miesiącu, przy czynnym współudziale
    swoich krócej pracujących obywateli. ;) A pamietasz może co się
    wyrabiało w latach 80 tych, kiedy zostały wcielone [między innymi]
    słuszne postulaty robotnicze o skróceniu tygodnia pracy?

    > Podobnie jak poprzednio o jedną zmianę więcej. Zresztą akurat ostatniio w
    > modę wchodzą stacje samoobsługowe z automatem pobierającym opłaty :)

    Chyba wchodziły - Nasz Wielki Naród nie takie zagadnienia kładł na
    łopatki. ;)

    Flyer