PracaGrupypl.praca.dyskusje4 dni pracy zamiast 5 › Re: 4 dni pracy zamiast 5
    From: Rafał <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 4 dni pracy zamiast 5
    Date: Fri, 11 Jul 2003 13:46:12 +0200
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    Pracodawca X wrote:

    > Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Proszę bardzo - żaden problem, ale jeśli ma się nie zmienić zarobek to w
    > takim razie powinna się zwiększyć wydajność takiego pracownika.
    > Zakłądając, że połowę swojego czasu w pracy spędzasz na czytaniu grup
    > dyskusyjnych po odcięciu ci kilku usług (serwerów grup) wydajność wzrosła
    > by nawet aż nadto.

    Myślę, że lekko naginasz swoje marzenia do rzeczywistości. Pracownik, który
    nie mośże się zrealizować w pracy, nie jest dobrym pracownikiem. od tego
    trzeba zacząć. Praca pracownika MUSI być adekwaytna także do jego potrzeb.
    Odcinanie internetu ludziom, którzy go potrzebują, jest najgorsze co może
    być.

    > U mnie zablokowanie gadu gadu, grup dyskusyjnych, chatów, irców i innych
    > bliżej nie określonych usług oraz czeste moje spacery po firmie
    > spowodowały 20% wzrost efektywności pracowników. I wcale nie siedzą oni po
    > godzinach - po prostu rzeczywiście zajmują się tym co mają napisane w
    > umowie o pracę.

    Chatowników faktycznie, trzeba poodcinać... Albo przynajmniej narzucić im
    taki rytm pracy, by nie apmiętali o tym, że mają klienta gg u siebie. -
    Albo niech służy on im tylko do komunikacji związanej z pracą...

    > Dyskutować mogą sobie po godzinach pracy (na życzenie udostępniam chętnym
    > odpowiedznie porty), ale jakoś mało kto zostaje po godzinach - swój
    > prywatny czas szanują o wiele bardziej.... mentalność pracowników...

    Tak, jest dziwna...? Dziwisz się? Bo ja nie.

    > Zachęcam pracodawców do zatrudnienia zaufanego administratora - lepsza
    > kontrola na własnymi pieniędzmi to większe zarobki firmy i pracowników.
    > Czekam teraz na grad uwag o wredności i nieludzkim traktowaniu
    > pracowników.....

    E, spoko. Zaufanie administratora to jedno, ale wynagrodzenie takiego
    zaufanego, który będzie umiał powiedzieć NIE w odpowiedniej chwili - to
    druga sprawa. Nie każdemu uśmiecha się zarabiać tyle co na pestki i mieć
    przesrane u wszystkich w biurze.

    Pozdrawiam
    Pracownik
    --