PracaGrupypl.praca.dyskusje4 dni pracy zamiast 5 › Re: 4 dni pracy zamiast 5
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 4 dni pracy zamiast 5
    Date: Fri, 11 Jul 2003 12:40:22 +0200

    > U mnie zablokowanie gadu gadu, grup dyskusyjnych, chatów, irców i innych
    > bliżej nie określonych usług oraz czeste moje spacery po firmie
    spowodowały
    > 20% wzrost efektywności pracowników. I wcale nie siedzą oni po godzinach -
    > po prostu rzeczywiście zajmują się tym co mają napisane w umowie o pracę.
    >
    > Dyskutować mogą sobie po godzinach pracy (na życzenie udostępniam chętnym
    > odpowiedznie porty), ale jakoś mało kto zostaje po godzinach - swój
    prywatny
    > czas szanują o wiele bardziej.... mentalność pracowników...

    Uwaga-grad uwag.
    Pochwalam, pochwalam, pochwalam.
    Jestem w podobnej sytuacji, jak Ty. Jakiś czas temu jednemu pracownikowi
    kazałam podpisywać listę przerw, gdy wychodził na papierosa, bo obliczyłam,
    ze w sumie poświęca na to 70 do 100 minut dziennie. Po tygodniu spałał 4
    papierosy w trakcie pracy i to w parę minut. Podobnie z innymi usługami. O
    dziwo wyrabiają się przed terminami:)
    Na dodatek niewielu pracownikó zdjaje sobie sprawę z kosztów takich nadużyć.
    Co nadziwniejsze atmosfera w pracy jest lepsza po wprowadzeniu większej
    kontroli. Pracownicy wyrabiają się w terminach, nie rozmawiam o
    marnotrawstwie, nikt im nie obcina za opóźnienia.
    Alicja