PracaGrupypl.praca.dyskusjeWSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!! › Re[2]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    From: h...@p...onet.pl (darek)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[2]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Date: 18 Mar 2002 19:42:20 +0100

    Witaj Efro,

    Monday, March 18, 2002, 4:18:43 PM, napisałeś:

    E> osiągnięty

    E> Hmmmm...

    E> A ja do tej pory myslalem ze celem prowadzenia biznesu jest maksymalizacja
    E> zysku.
    Ale jakim kosztem?a raczej czyim kosztem?

    E> PS.
    E> Jezeli uwazacie ze bycie pracodawca jest tak dobre, to czemu nie wpadniecie
    E> na jakis pomysl, zastawicie wszystkiego co macie i nie zalozycie wlasniej
    E> firmy??? A nie caly czas biadolicie.
    Stary to akurat nie jest takie proste:))
    potrzebna KASA i to duża na łapówki,prezenty zusy srusy i podatki a
    NAJBARDZIEJ WAŻNE TO ZNAJOMOŚCI-i to nie na szczeblu gminy bo to takie
    same ciecie jak My.
    W 1980 jak Solidarność nastała to była siła ludzi i było się czego bać,a
    teraz??rozkradzione wszystko i rozpierdzielone w drobny mak,tylko po to
    żeby się ta siła nie mogła zebrać do kupy i wypir***ić całe to czerwono
    czarno solidarnościowe gówno.Ktoś powiedział do Millera że za komuny
    szli na klęczkach do Moskwy,a teraz na czworakach walą jak w dym do
    Brukseli i największe jaja to takie że to szczera prawda.Jeszcze tylko w
    Uni mogą liczyć na jakieś stołki patrz paru byłych premierów i prezesow
    banków:)
    Teraz to w ramach strajku możesz dzieciom powiedzieć że w tym tygodniu
    mają szlaban na telewizję(bo starego nie stać na żarcie a co dopiero na
    opłaty)
    I faktem jest że i wśród pracodawców trafiają się LUDZIE ale jednak
    większość bardziej dba o łopatę czy inny sprzęt bo jak się zepsuje to
    muszą kupić nowy,niż o ludzi- bo tych w urzędach zatrudnienia mogą
    wymieniać co dwa dni i jeszcze dostaną za to upusty za tworzenie miejsc
    pracy,a w efekcie mamy oficjalnie 3mln bezrobotnych,i drugie tyle
    pracujących na czarno emerytów.Górnikom daje się odprawy a dla innych
    zero,ale górnicy to była siła i ich się bano to zatkano "mordy"odprawami
    i mają spokój a z Ukrainy sprowadza się węgiel.Ze dwa miesiące temy
    WYSOKI KOMISARZ Z UNI powiedział że Polska przy swojej powierzchni
    powinna mieć nie więcej niż 15mln ludzi.I tym optymistycznym akcentem
    zakończę :))
    A wy się tu martwicie jaką kto uczelnię skończył:(

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]