PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › Re: :-/
    From: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: :-/
    Date: Fri, 17 Jan 2003 12:29:29 +0100

    Ludzik zwany Nina M. Miller, w wiadomosci
    news:m2d6mwv4yg.fsf@pierdol.ninka.net napisal:
    [...]
    > to po co w ogole tam pracowales?
    > pierwsza taka obserwacja i juz wiadomo, ze w razie czego przepadles.

    Dlaczego? Prace troche ciezko wybierac i pracowalem tam, gdzie moglem.

    > jesli pracodawca nie umie/nie chce twojej pracy docenic, nalezy
    > stamtad zwiewac jak najszybciej, bo nic, podkreslam NIC na tym nie
    > zyskasz.

    Tak tez sie stalo, nic nie zyskalem a nawet stracilem.

    [...]
    > jak to jest, ze wszyscy w tej firmie bali ci sie powierzyc czegos, co
    > wychodzilo oza twoje obowiazki, bo obawiali sie, ze zepsujesz?
    > przypadek? spisek?
    > a moze mieli jakies podstawy?

    Domyslam sie, ze wszyscy mieli jakies "uprzedzenia" do mnie po tym, jak
    jeden pracownik (ex) probowal kiedys "naprawiac" komputery i czesto po
    takiej naprawie bylo jeszcze gorzej niz przed nia. A te uprzedzenia byly
    na prawde zaskakujace - juz zostalem "opierniczony" za to, ze dosowy
    program firmowy otworzylem w okienku windowsowym, co spowodowalo ogolny
    zamet wsrod pracownikow biurowych bo nie wiedzieli jak to okno zamknac
    (wzywali mnie o 8 rano w sobote, zebym im to okno zamknal :) albo np.
    siec siadla - zaczalem sprawdzac polaczenia miedzy komputerami, szefowa
    krzyknela "Nie ruszaj bo zepsujesz!" a ja na to "nic nie zepsuje, wiem
    co robie", "to jak zepsujesz to sam to wszystko bedziesz naprawial!" -
    no i takie gadu-gadu z nimi :) Skonczylo sie na tym, ze cala moja
    komputerowa wiedze zostawialem za drzwiami firmy i przestalem juz
    "naprawiac", gdy cos sie zlego dzialo. Dodam jeszcze, ze nigdy niczego
    tam nie popsulem dodatkowo czesto mnie oskarzano o to, ze cos zepsulem
    gdy pokazywaly sie jakies dziwne okienka "Bo ty zawsze cos grzebiesz w
    tych komputerach! Grzeb u siebie w domu a nie tutaj!!!" (krzyk jednej
    pracownicy na widok otwartego Excela).

    > to se zatrudnia nastepna, a o tobie zapomna.

    Ale to nie jest tak "hop-siup" - zeby poznac cala ta machine biurowa
    trzeba sie sporo nauczyc. Szkolenie nowego pracownika zajmuje sporo
    czasu. Mnie wyszkolili w wielu "dziedzinach" pracy biurowej bo czesto
    zastepowalem inne osoby, gdy byly na urlopach badz chorowaly.
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.