PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › Re: :-/
  • Data: 2003-01-17 17:09:50
    Temat: Re: :-/
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 sty 2003, n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) zapodal(a):

    > jak to jest, ze wszyscy w tej firmie bali ci sie powierzyc czegos, co
    > wychodzilo oza twoje obowiazki, bo obawiali sie, ze zepsujesz?
    > przypadek? spisek?

    Podejrzewam, ze glupota:)

    > a moze mieli jakies podstawy?

    Ze co zepsuje? Podlaczenie drukarki i zainstalowanie sterow do niej? Wiesz
    ja raczej mysle, ze to rzeczywiscie jest tak, ze ktos nie ma pojecia o
    kompach, wiec zwala wine, ze nie dzial, na tych co cos przy nich robili.
    Ja np jak bylem na zastepstwie, to "popsulem" kompa, zmieniajac rozdzialke
    - jak mozna pracowac w 640 x 480? i pani potem powiedziala, ze sie chyba
    komputer popsul, bo wszystko jakies takie male:) Takich przypadkow znam
    znacznie wiecej:) W sumie na drugi raz po zastepstwie zmienilem wszystko
    jak bylo i przyjechalem w poniedzialek do firmy sprawdzic, czy jeszcze
    czegos nie "popsulem":)

    Pozdr. Shrek.