PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › Re: :-/
  • Data: 2003-01-19 13:59:50
    Temat: Re: :-/
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzik zwany Nina M. Miller, w wiadomosci
    news:m2hec6gipz.fsf@pierdol.ninka.net napisal:
    [...]
    > jak narazie nie opisales tutaj niczego szczegolnego, co wymagaloby
    > miesiecy kursow.
    > to tylko kwestia zorganizowania pracy.

    Ja bym napisal, ze spotrzegawczosci i dorej pamieci do zapamietywania
    roznych okreslen.
    No ale jak juz napisalem - trzeba troche popracowac tam, zeby wiedziec,
    ze nie jest wcale tak latwo ogarnac to wszystko w ciagu miesiaca albo
    dwoch.
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.