PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › Re: :-/
  • Data: 2003-01-18 23:07:36
    Temat: Re: :-/
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> writes:

    > Tia, a znajomosc asortymentu owej firmy? Ogromna ilosc roznych wod,
    > sokow, czekoladek, dzemow itd... Takie rzeczy trzeba znac bo czesto
    > klienci pytaja sie jakie mamy soki litrowe, czy kawy... Trzeba wiedziec
    > po ile co jest pakowane, ile jest na palecie - (nie wszystkie dane
    > odnosnie towarow wprowadzone sa w programie).

    pf.
    tez mi problem.
    jak nie ma w programie, to lece do osoby, ktora wie, i sporzadzam
    wlasna liste, na ktorej mam wszystko wyszczegolnione.
    potm jak ktos dzwoni to mowie "chwileczke" i zajmuje mi minute
    sprawdzenie tego.

    > Dodatkowo papiery (przyjecia zamowien, opakowania) dla kazdego dostawcy
    > przerabiane sa w inny sposob.

    to mam w papierach pod reka przykladowa fakture od kazdego dostawcy,
    posortowana alfabetycznie.

    nie rob z igly widel.
    moze dla niektorych ludzi to bedzie nauki na pol roku, ale starczy
    nieco ruszyc glowa, zorganizowac sobie prace i spokojnie se czlek
    poradzi.

    > Tego nie da sie nauczyc w miesiac czy dwa.

    no jasne, trzeba dziesiec lat studiow.

    > Nie przesadzam - trzeba tam troche posiedziec, zeby przekonac sie, ze
    > cala praca nie konczy sie na wypisaniu faktury albo zrobieniu szefowi
    > kawy.

    jak narazie nie opisales tutaj niczego szczegolnego, co wymagaloby
    miesiecy kursow.
    to tylko kwestia zorganizowania pracy.

    --
    Nina Mazur Miller