PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › Re: :-/
  • Data: 2003-01-19 23:46:03
    Temat: Re: :-/
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> writes:

    > Ludzik zwany Nina M. Miller, w wiadomosci
    > news:m2hec6gipz.fsf@pierdol.ninka.net napisal:
    > [...]
    >
    > Ja bym napisal, ze spotrzegawczosci i dorej pamieci do zapamietywania
    > roznych okreslen.
    > No ale jak juz napisalem - trzeba troche popracowac tam, zeby wiedziec,
    > ze nie jest wcale tak latwo ogarnac to wszystko w ciagu miesiaca albo
    > dwoch.

    zalezy kogo zatrudnisz.
    jak cwiercinteligentow, ktorzy nie umieja sobie radzic w sytuacji, gdy
    ktos ich o cos pyta a oni nie maja jasnych wytycznych na kazda sytuacje
    - to tak.

    pracowalam kiedys w firmie, w ktorej organizowaniem logistyki do
    konferencji zajmowala sie taka panienka. glupia byla jak but, no ale
    coz.
    razu pewnego polecono jej zarezerwowac "szwedzki stol" w jednej
    restauracji, w ramach lunchu dla prelegentow.

    panna dzwoni i pyta sie o szczegoly, a nastepnie wyluszcza sprawe:
    "ale ten stol ma byc, wie pani, szwedzki. nie interesuje mnie, jakie
    bedzie manu, byle stol byl zrobiony w szwecji, bo tak kazal szef".

    pol biura malo sie nie zeszczalo ze smiechu.
    oczywiscie na to, zeby zapytac kogos, co to znaczy szwedzki stol, nie wpadla.

    no wiec jesli w tej firmie pracuja takie "gwiazdy" intelektu, jak owa
    panna (a twoj opis na to wlasnie wskazuje) nic dziwnego, ze prosta i
    nieskomplikowana praca, wymagajaca ciut pomyslunku i organizacji
    urasta do rangi jakiegos niewiadomo czego, a tobie sie wydaje, ze
    jestes niezastepowalny.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net