PracaGrupypl.praca.dyskusje:-/ › Re: :-/
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: :-/
    Date: 16 Jan 2003 19:19:03 -0800

    "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> writes:

    > Ludzik zwany Nina M. Miller, w wiadomosci
    > news:m24r897v8o.fsf@pierdol.ninka.net napisal:
    > [...]
    >
    > Niestety nikt nie patrzyl na to, jak wykonuje swoja prace tylko na to,
    > czy mniej papierow jest na biurku... :-/ Juz pisalem na pl.pregierz o

    to po co w ogole tam pracowales?
    pierwsza taka obserwacja i juz wiadomo, ze w razie czego przepadles.

    jesli pracodawca nie umie/nie chce twojej pracy docenic, nalezy
    stamtad zwiewac jak najszybciej, bo nic, podkreslam NIC na tym nie
    zyskasz.

    > tym, ze mimo tego, ze z komputerami stykam sie juz od 1989 roku to i tak
    > prawie cale szefostwo traktowalo moje proby pomocy, kiedy cos sie zlego
    > z nimi dzialo - jako psucie. Nie widzialem, zeby ktorys pracownik robil
    > np. estetyczne oferty promocyjne (firma handlowa) albo umial poslugiwac
    > sie excelem (1 osoba na 10) - juz o wiadomosciach na temat komputerow
    > nie wspomne... Kiedy np. nie mogli zainstalowac jakiejs drukarki to
    > dzwonili po informatyka i placili mu 100zl/h - ja moglem to samo zrobic
    > za 6zl ale niestety kazdy bal sie, ze cos zepsuje :>

    jak to jest, ze wszyscy w tej firmie bali ci sie powierzyc czegos, co
    wychodzilo oza twoje obowiazki, bo obawiali sie, ze zepsujesz?
    przypadek? spisek?
    a moze mieli jakies podstawy?

    > Czekam teraz na to trzesienie ziemi, zrobi sie balagan w papierach bo
    > jedna osoba nie moze poradzic sobie z pewnymi obowiazkami i ja sie nimi
    > zajmowalem.

    to se zatrudnia nastepna, a o tobie zapomna.

    > Jest ale sa ludzie, ktorzy lepiej wykonuja swoja prace i dodatkowo maja
    > jakies przydatne niekiedy "atuty".

    i co z tego?
    pokaz mi ilu znasz ludzi, ktorzy sa bezstronni i nie kieruja sie
    sympatiami, antypatiami etc.

    jesli w starciu ty-przelozony nie przypadniesz przelozonemu do gustu,
    to zebys nie wiem jak sie staral i jakie mial zdolnosci, przegrywasz.

    po prostu.
    czas to wreszcie zrozumiec i przestac z siebie robic zabiedzonego
    kozla ofiarnego.

    w zyciu jeszcze nie raz spotka cie niesprawiedliwosc.

    > Teraz beda po mnie dzwonic, gdy bedzie duzo roboty - maja duzo
    > korzysci - nie trzeba mi placic za nadgodziny... ale - moge wykorzystac
    > Twoja rade i powiedziec, ze moge przyjsc, ale jezeli bede pracowal

    wykorzystaj.
    jak zrezygnuja, to kij im w tylek.

    no chyba ze ty lubisz byc wykorzystywany.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net