PracaGrupypl.praca.dyskusje › [?] RTF + zdjęcie --> duży rozmiar wyjściowy

  • 1. Data: 2004-01-16 20:30:46
    Temat: [?] RTF + zdjęcie --> duży rozmiar wyjściowy
    Od: "trooper" <b...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,

    Po dodaniu do RTF-a o wielkości 23 kB maksymalnie "oszczędnego" JPG-a (aż 7
    kB:) otrzymałem plik wyjściowy o wielkości 244 kB. Cóż, natury zapisu RTF-a
    nie zmienię, ale Was zapytuję:
    1. Czy można z czystym sumieniem pchać siwi ważące 250 kilo?
    2. Czy /gdy jest wyraźna prośba o fotkę/ załączać ponadto dodatkowy plik JPG
    z pełnowartościowym zdjęciem (~100 kB)? PS - nie kandyduję na fotomodela.

    (W końcu 0.25 MB nie jest IMHO źle, w pierwszym podejściu uzyskałem 1.5
    MB :)))

    dzięki i pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2004-01-16 20:53:49
    Temat: Re: [?] RTF + zdjęcie --> duży rozmiar wyjściowy
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "trooper" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z pełnowartościowym zdjęciem (~100 kB)? PS - nie kandyduję na fotomodela.
    >
    > (W końcu 0.25 MB nie jest IMHO źle, w pierwszym podejściu uzyskałem 1.5

    Wyłacz opcje w Wordzie 'zawsze z kopia zapasowa' i 'szybkie zapisywanie'.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 3. Data: 2004-01-17 00:08:04
    Od: "trooper" <b...@g...pl>

    > Wyłacz opcje w Wordzie 'zawsze z kopia zapasowa' i 'szybkie zapisywanie'.

    Dzięki, ale ja te opcje od początku ustawiam sobie na OFF, bo lubię
    oszczędzać miejsce na dysku. Wiem, że technicznie nie zejdę niżej z tym RTF-
    em, bo taki ma idiotyczny format zapisu fotek niestety.

    Ale zapytuję, czy z czystym sumieniem mogę wysyłać plik 250 kB, choć tak
    naprawdę nie wiem po co... tzn. po co pytam :) Bo i tak będę wysylał :)

  • 4. Data: 2004-01-17 09:08:54
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "trooper" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    RTF-
    > em, bo taki ma idiotyczny format zapisu fotek niestety.

    Utwórz nowy plik. Wkopiuj tam tekst ze starego i wklej ponownie plik
    graficzny. Nowy plik moze miec równie dobrze 50 kb. To tylko GAtes. Próbuj
    kilka razy.

    > Ale zapytuję, czy z czystym sumieniem mogę wysyłać plik 250 kB,

    Zdecydowanie za duzy.

  • 5. Data: 2004-01-17 09:48:20
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-16 21:30, osoba przedstawiająca się jako "trooper" napisała:

> [...]
    > nie zmienię, ale Was zapytuję:
    > 1. Czy można z czystym sumieniem pchać siwi ważące 250 kilo?

    IMHO tak. Większość firm ma jakąś tam stałkę więc łyknie te ćwierć mega
    bez problemu. Czasy problemów modemowych odchodzą pomału do lamusa.
    Jak masz wątpliwości to może wyślij oddzielnie tekst i zdjęcie.

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    -8---(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 6. Data: 2004-01-18 19:55:49
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    trooper wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Po dodaniu do RTF-a o wielkości 23 kB maksymalnie "oszczędnego" JPG-a (aż 7
    > kB:) otrzymałem plik wyjściowy o wielkości 244 kB. Cóż, natury zapisu RTF-a
    zapisz PDF?

    jezeli nie masz konwertera, zapisz do PostScriptu (najczesciej d asie to
    zrobic przez opcje 'drukuj do pliku') i

    http://www.ps2pdf.com/convert/convert.htm

    marcin

  • 7. Data: 2004-01-20 10:12:28
    Od: "trooper" <b...@g...pl>

    > jezeli nie masz konwertera, zapisz do PostScriptu (najczesciej da sie to =
    > zrobic przez opcje 'drukuj do pliku') i
    > http://www.ps2pdf.com/convert/convert.htm

    Dzięki za radę - mam techniczną możliwość zapisu w Acrobacie (z wyborem
    wersji).
    Ale obawiam się, że w nie-informatycznej firmie natrafić można na brak
    darmowego Readera, a Word to Word - każdy ma. Stąd coś mnie odstręcza od PDF.

    pozdr,M

  • 8. Data: 2004-01-22 21:34:52
    Od: "salma&cornick" <s...@...pl>

    Użytkownik "trooper" napisał:

    > Ale obawiam się, że w nie-informatycznej firmie natrafić można na brak
    > darmowego Readera, a Word to Word - każdy ma. Stąd coś mnie odstręcza od
    PDF.

    wyslalem PDF-y i dostalem odpowiedz: uprzejmie prosimy o przeslanie
    dokumentow w formacie Word.
    ciesze sie jak glupi ze nie odrzucili wogole ;))

    cornick