PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o złe cechy na rozmowie ???

  • 21. Data: 2005-08-26 07:19:08
    Temat: Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sv2htcn65qeugg@donkichot...
    > Dnia 25-08-2005 o 15:43:56 Wojtek <w...@p...fm> napisał:
    [...]
    > Osobiscie jestem człowiekiem prostolinijnym i w związku z tym usłyszawszy
    > tytułowe pytanie nie próbowałbym zgadnąć, o co może chodzić, tylko po
    > prostu odpowiedziałbym, że nie mam zwyczaju opowiadać o swoich wadach. I
    > nie przejmowałbym się, czy właśnie zdałem test asertywności, czy tez
    > oblałem test samoswiadomości. Walić to.

    Dokładnie. Kilka miesięcy temu na tego typu pytania odpowiedziałem
    w mniej więcej podobny sposób (w każdym razie sens był ten sam), no
    i dostałem pracę. Jak na razie jestem zadowolony.

    MS

  • 22. Data: 2005-08-26 10:53:33
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Maciej Koziński" <m...@w...wp.pl>
    napisał w wiadomości news:del2ff$3c9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Po pierwsze pracoholizm,
    > po drugie pracoholizm
    > po trzecie - w odróźnieniu od pierwszego i drugiego - pracoholizm ;-)

    W życiu bym nie zatrudnił pracoholika. Po co mi człowiek, który działa na
    wiecznym napędzie, bierze zbyt dużo obowiązków na siebie, zawala przez to
    swoje obowiązki i wypala się w ciągu półrocza?

    Powtórzę się, bo już to cytowałem w wątku "Wasza rekordowa ilość godzin
    pracy":

    "(...) Wyniki badań przeprowadzonych przez H. Minzberga w Kanadzie i W.
    Kieżuna w Polsce dowodzą, że:
    Długość dnia pracy kierowników jest nadmierna i wynosi 8,48 - 14,43 godziny
    dziennie (powinno być 8 - 9 godzin). (...)Kierownicy wykonują do 43 - 583
    różnych czynności dziennie (powinno być 10 - 15), skutkiem tego jest
    dekoncentracja oraz spontaniczna skłonność do przepracowywania się. "

    "Zaobserwowano bardzo niski stopień planowości pracy kierowników, czego
    wynikiem jest realizacja zaledwie 20% zaplanowanych czynności (powinno być
    60 - 70%) praca ich jest bardzo żywiołowa, często ulegają naciskom
    zewnętrznym."

    "Problemy z czasem mogą wynikać ze specyficznych uwarunkowań
    psychologicznych, które należy korygować, aby zarządzanie czasem się
    powiodło.
    Ważne uwarunkowania , które należy uwzględnić to: perfekcjonizm,
    pracoholizm, zachowania typu A, specyficzne nawyki codzienne.
    (...)

    PRACOCHOLIZM
    Termin "pracoholizm" oznacza uzależnienie od pracy. Osoba uzależniona od
    pracy nie może się bez niej obejść bez względu, jak szkodliwe jest to dla
    jej zdrowia psychicznego. Pracoholik jest prześladowany przez pracę [...]

    (...)

    LITERATURA:
    1. Adair J.: Anatomia biznesu - Zarządzanie czasem.
    2. Bieniok H.: Zarządzanie czasem. SERIA: Nowoczesne zarządzanie w biznesie.
    3. Bliss E.C.: Jak gospodarować swoim czasem.
    4. Borowska S.: Wykorzystać sekundy. Zarządzanie czasem.
    5. Clegg B.: Błyskawiczne zarządzanie czasem.
    6. Coleman R., Barrie G.: 525 rad jak być lepszym menedżerem.
    7. Covey S.R., Merril R.R., Merrill R.R.: Najpierw rzeczy najważniejsze.
    8. Drucker P.: Menedżer skuteczny. Nowoczesność,
    9. Fontana D.: Zarządzanie czasem.
    10. Hindle T.: Poradnik Menedżera. Zarządzanie czasem.
    11. Johns T.: Doskonałe zarządzanie czasem. Wszystko, czego potrzebujesz,
    aby udało się za pierwszym razem.
    12. Lakein A.: Być panem swego czasu i swego życia.
    13. Mayer J.J.: Organizacja czasu. Read Me,
    14. Seiwert L.J.: Zarządzanie czasem - bądź panem własnego czasu.
    15. Seiwert L.J.: Jak organizować czas.

  • 23. Data: 2005-08-26 22:39:29
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > W życiu bym nie zatrudnił pracoholika. Po co mi człowiek, który działa na
    > wiecznym napędzie, bierze zbyt dużo obowiązków na siebie, zawala przez to
    > swoje obowiązki i wypala się w ciągu półrocza?

    No więc widzisz, że nie powinno się zadawać głupich pytań! ;)))

    Ponoć nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. ;)

    --
    Koziorozec

  • 24. Data: 2005-08-27 06:25:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Koziorozec wrote:

    > Ponoć nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. ;)

    Ale to o tramwaju znasz, tak? ;)

    Kira

  • 25. Data: 2005-08-27 20:38:37
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Ale to o tramwaju znasz, tak? ;)

    A nie znam! ;))

    --
    Koziorozec

  • 26. Data: 2005-08-27 20:48:22
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <deqj0j$c63$1@inews.gazeta.pl>
    Koziorozec napisał(a):

    > A nie znam! ;))

    Czy jak stanę na szynach tamwajowych i złapię rękami trakcji to pojadę jak
    tramwaj?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała