PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o złe cechy na rozmowie ???

  • 11. Data: 2005-08-25 14:11:42
    Temat: Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-08-25 14:37, Użytkownik Mikolaj napisał:

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    >
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?

    ja swoją drogą jestem ciekaw, jakby rekrutujący zareagował, gdyby
    kandydat w czasie zadawania swoich pytań zadał pytanie:
    "proszę mi powiedzieć 3 negatywne cechy/skutki pracy w Państwa firmie"

    --
    Witiia

  • 12. Data: 2005-08-25 14:13:50
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-08-2005 o 15:43:56 Wojtek <w...@p...fm> napisał:

    > ?a?. Ja te? by?em na wielu rozmowach ale na ?adnej nie pad?o.
    > Nie lubie firm które zadaj? takie pytania.
    > Przypuszczam ?e te firmy te? by mnie nie polubi?y. Wi?c nie ma sprawy :)

    Etam, pytania moga być najrózniejsze, tryndy w takich dziedzinach jak HR,
    zarządzanie itp. się zmieniają bez przerwy. Poza tym nie musi być tak, że
    pytający chce się dowiedziec akurat tego, o co pyta. Moim skromnym zdaniem
    imponowanie cwaniactwem "ha, przejrzałem cię, nie ze mną takie numery"
    jest ryzykowne, bo naraża odpowiadającego na śmieszność.

    Generalnie, próba grania w grę, której reguł się nie zna, to nie jest
    dobry pomysł. Osobiscie jestem człowiekiem prostolinijnym i w związku z
    tym usłyszawszy tytułowe pytanie nie próbowałbym zgadnąć, o co może
    chodzić, tylko po prostu odpowiedziałbym, że nie mam zwyczaju opowiadać o
    swoich wadach. I nie przejmowałbym się, czy właśnie zdałem test
    asertywności, czy tez oblałem test samoswiadomości. Walić to.

    btw: masz źle skonfigurowanego Outlook Expressa. http://evil.pl/pip/OE.html

  • 13. Data: 2005-08-25 14:20:31
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 25-08-2005 o 16:13:50 Tomasz Płókarz <t.omasz@gążętą.pł.hahahaha.>
    napisał:

> [...]
    > tym usłyszawszy tytułowe pytanie nie próbowałbym zgadnąć, o co może
    > chodzić, tylko po prostu odpowiedziałbym, że nie mam zwyczaju opowiadać

    a jakby dalej ciągnął za język i nie dal się zbyć ?

    --
    lynx

  • 14. Data: 2005-08-25 14:23:16
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Mikolaj" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    >
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?
    >
    > aby sie nie skompromitowac

    nalezy odpowiedzie : Mam tylko jedna wadę.... : BRAK ZALET.

    Pozdrawiam
    kantor

  • 15. Data: 2005-08-25 14:35:33
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-08-2005 o 16:20:31 lynx <s...@g...com> napisał:

    > a jakby dalej ciągnął za język i nie dal się zbyć ?

    cóż, prawdopodobnie dowiedziałby się, że nie zmieniam zwyczajów z błahych
    powodów. I dalej miałbym w nosie, jak to zostanie potraktowane, jako
    wrogie uparcie się, czy jako godna pochwały konsekwencja.

  • 16. Data: 2005-08-25 15:01:31
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    a mi dzisiaj w rozmowie przyszło do głowy pytanie do rekrututjącego
    "dlaczego firma wybrała akurat mnie na realnego kandydata".
    I usłyszałem całkiem sensowną odpowiedź o jakie cechy im chodziło i co ich
    przekonało.

    zresztą tak to właśnie od dłuższego czasu postrzegam, że rozmowa o pracę
    jest rozmową partnerską. Może dlatego do tego tak podchodzę, że często
    szukam różnego rodzaju zleceń "nie etatowych".

  • 17. Data: 2005-08-25 17:50:02
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:deke17$n67$1@flis.man.torun.pl Mikolaj <y...@w...pl>
    pisze:

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?
    Standardowo:
    1. Odmawiam odpowiedzi, gdyż mogłaby ona zostać wykorzystana przeciwko mnie.
    2. Za krótko sie znamy, prosze zachować kulturę i nie wkraczać na tematy
    osobiste.
    3. Nie twoja sprawa, proszę o pytania związane z charakterem zatrudnienia.
    Albo wymyśl sobie coś podobnego.
    I aplikuj gdzie indziej.
    Nie twierdzę, że to jedyna rada ;)))

    Jotte

  • 18. Data: 2005-08-25 18:27:11
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    Mikolaj wrote:
    > Witam,
    >

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    >
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?

    Po pierwsze pracoholizm,
    po drugie pracoholizm
    po trzecie - w odróźnieniu od pierwszego i drugiego - pracoholizm ;-)

    M.
    --
    Maciej Koziński
    http://strony.wp.pl/wp/maciej_kozinski/

  • 19. Data: 2005-08-25 21:17:59
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Mikolaj" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?

    - kleptomania
    - dłubanie w nosie i zjadanie
    - wmawianie przyszłym przełożonym, że umie się coś,
    o czym nie ma się zielonego pojęcia
    (msp,anc)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 20. Data: 2005-08-25 22:02:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:430dc495$0$15464$f69f905@mamut2.aster.pl Piotr
    Przewłocki <p...@p...onet.pl> pisze:

    > Byłem już na wielu rozmowach i to pytanie padło na każdej...
    > Jak nic idioci wkoło nas...
    Gdzie chodzisz, takich spotykasz...

    Jotte