PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 21. Data: 2004-08-25 11:31:14
    Temat: Re: Propozycja... uwagi
    Od: " Uzytkownik" <k...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ.new

    Punkt 4. w treści lub temacie, musi być określona forma zatrudnienia (np.
    umowa o pracę, umowa o dzieło) - proponuje dopuscic rowniez sformulowanie -
    do uzgodnienia.

    punkt 7. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne jest
    ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku polskich
    liter w ogłoszeniu - to tez jest zupelnie bez sensu. Jesli bedzie bledne
    kodowanie, to delikatni nie przeczytaja ogloszenia, a szukajacy pracy i tak
    zrozumieja co pracodawca mial na mysli. Grupa jest dla wszystkich
    uzytkownikow, nie tylko dla informatykow. Proponuje wysylac maila (tak sie
    to robi na grupach niemoderowanych) PO fakcie, a nie uniemozliwianie
    zamieszczenia ogloszenia

    10. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    wcześniej niż po 2 tygodniach od ostatniej publikacji na grupie - tego
    szczerze mowiac nie rozumiem. Mysle, ze limit raz na tydzien jest OK.

    11. zabronione jest wysyłanie ogłoszeń dotyczących tylko i wyłączenie
    współpracy firm - tego tez nie rozumiem. jesli prowadze dzialalnosc
    gospodarcza, i ktos szuka wspolpracownika, to czemu takie ogloszenie ma sie
    nie pokazac? Dla mnie to praca, tylko rozni sie sposobem rozliczania.

    Ogolnie. Zmniejszyc ilosc zaobostrzen.

  • 22. Data: 2004-08-25 11:35:58
    Temat: Re: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    krzysztofsf wrote:
    > Dnia Wed, 25 Aug 2004 11:25:25 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > Tak. Dlaczego ukazuja sie posty o niepoprawnym kodowaniu na roznych
    > grupach news.

    Odwracasz kota ogonem - pytałeś, gdzie jest zapis o kodowaniu w pl.*. A
    ty mi wyskakujesz z zasadami moderowania. Mówimy o grupach pl.*. i o
    moderowaniu w nich. Są zasaday obowiązujące w pl.* + opis grupy + FAQ +
    moderowanie. Który z dokumentów w odniesieniu np. do ppo lub ppd pozwala
    oficjalnie na inne kodowanie. Poprosze palcem pokazać.

    Masz rację dyskusja jest jałowa. Spodziewałem się, że czytasz ze
    zrozumieniem. Nawet nie przeczytałeś pewnie dokumentów z usenet.pl

    Gawron

  • 23. Data: 2004-08-25 11:37:46
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    krzysztofsf wrote:
    > Polecam:
    > http://hell.pl/nina/z-d-mod.htm

    Pzeczytaj usenet.pl i to co mi podesłałeś - zwłaszcza punkt 3.1.

    Gawron

  • 24. Data: 2004-08-25 11:39:51
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > http://hell.pl/sal/pl.praca.oferowana.FAQ.new

    Ja proponuję dopisać, że do kwestii nie objętych FAQ stosuje sięzasady
    obowiązujące w pl.*. Bo niektórzy chyba nie widzą, gdzie leży ppo. I
    może link do usenet.pl ?

    Gawron

  • 25. Data: 2004-08-25 11:41:10
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 11:35:58 GMT, Piotr Neil Gawronski

> [...]
    > moderowaniu w nich. Są zasaday obowiązujące w pl.* + opis grupy + FAQ +
    > moderowanie. Który z dokumentów w odniesieniu np. do ppo lub ppd pozwala

    Ktory z dokumentow WYMUSZA NA MODERATORZE KONTROLOWANIE KODOWANIA

    Poprosze palcem pokazać.

    > Masz rację dyskusja jest jałowa. Spodziewałem się, że czytasz ze
    > zrozumieniem. Nawet nie przeczytałeś pewnie dokumentów z usenet.pl

    Udowadniam, ze moderowanie kodowania jest robione przy okazji, i jesli nie
    bedize tego obowiazku w FAQ grupa bedzie zachowywala sie DOKLADNIE TAK JAK
    INNE GRUPY W USENECIE .

    Nikt nie zabrania ci poslac posta do pracodawcy z opieprzem za zle
    skonfigurowany czytnik, odbierajacy ci komfort w lekturze ogloszenia.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 26. Data: 2004-08-25 11:42:38
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 11:37:46 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > Pzeczytaj usenet.pl i to co mi podesłałeś - zwłaszcza punkt 3.1.
    >
    > Gawron

    Rozumiem, ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem i naginasz tekst
    bez zrozumienia :)))
    Cytowane dotyczy zmiany dokonanej przez moderatora w poprawnie zakodowanym
    poscie :))))

    3.1. Zmniejszanie funkcjonalności grupy może np. polegać na:
    - zniekształcaniu polskich znaków, przez autora postu poprawnie
    zakodowanych w ISO-8859-2 i poprawnie oznaczonych w nagłówku;
    - wycinaniu pola 'References:';
    - dodawaniu pola 'Followup-To: poster' do wszystkich postów na
    grupie o charakterze dyskusyjnym.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 27. Data: 2004-08-25 11:43:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 11:39:51 GMT, Piotr Neil Gawronski

> [...]
    > Ja proponuję dopisać, że do kwestii nie objętych FAQ stosuje sięzasady
    > obowiązujące w pl.*. Bo niektórzy chyba nie widzą, gdzie leży ppo. I

    Obowiazujace!!!
    Czyli, ze posty niezgodne z zasadami moga sie ukazywac, tak jak w reszcie
    usenetu

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 28. Data: 2004-08-25 11:45:26
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    krzysztofsf wrote:
    > Udowadniam, ze moderowanie kodowania jest robione przy okazji, i jesli
    > nie bedize tego obowiazku w FAQ grupa bedzie zachowywala sie DOKLADNIE
    > TAK JAK INNE GRUPY W USENECIE .

    Oki...ale zauważ, że nad tym jest zalecenie dot. ISO 8859-2. Niech nie
    moderują kodowania - po prostu wytną jako niezgodne z zasadami pl.* i już.

    Generalnie - ja nie mam problemu z ppo. Ani z wysyłaniem, ani czytaniem.

    Gawron

  • 29. Data: 2004-08-25 11:48:35
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    krzysztofsf wrote:
    > Dnia Wed, 25 Aug 2004 11:37:46 GMT, Piotr Neil Gawronski
    > Rozumiem, ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem i naginasz tekst
    > bez zrozumienia :)))

    Uczę się od Ciebie :) Zauważ, że jest to sugestia ISO... a co do reszty
    to już napisałem przed chwilą.

    Obecnie wygląda na to, że w pl obowiązuje ISO - jak dla mnie mogą
    wycinać bez oznaczonego lub z błędnym, bo jest to wyraźnie opisane w
    zasadach hierarchii. Prywatnie wolałbym UTF.

    Dla mnie EOT.

    Gawron

  • 30. Data: 2004-08-25 12:02:13
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    krzysztofsf wrote:

    > Obowiazujace!!!
    > Czyli, ze posty niezgodne z zasadami moga sie ukazywac, tak jak w
    > reszcie usenetu

    To tak jak z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Obowiązuje. Na jednych
    drogach są videoradary i tłumy policjantów na innych nie.

    Zieeeew...

    Gawron