PracaGrupypl.praca.dyskusjePropozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana › Re: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Date: Wed, 25 Aug 2004 13:41:10 +0200

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 11:35:58 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > Odwracasz kota ogonem - pytałeś, gdzie jest zapis o kodowaniu w pl.*. A
    > ty mi wyskakujesz z zasadami moderowania. Mówimy o grupach pl.*. i o
    > moderowaniu w nich. Są zasaday obowiązujące w pl.* + opis grupy + FAQ +
    > moderowanie. Który z dokumentów w odniesieniu np. do ppo lub ppd pozwala
    > oficjalnie na inne kodowanie.

    Ktory z dokumentow WYMUSZA NA MODERATORZE KONTROLOWANIE KODOWANIA

    Poprosze palcem pokazać.

    > Masz rację dyskusja jest jałowa. Spodziewałem się, że czytasz ze
    > zrozumieniem. Nawet nie przeczytałeś pewnie dokumentów z usenet.pl

    Udowadniam, ze moderowanie kodowania jest robione przy okazji, i jesli nie
    bedize tego obowiazku w FAQ grupa bedzie zachowywala sie DOKLADNIE TAK JAK
    INNE GRUPY W USENECIE .

    Nikt nie zabrania ci poslac posta do pracodawcy z opieprzem za zle
    skonfigurowany czytnik, odbierajacy ci komfort w lekturze ogloszenia.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##