PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy czy rozwiązanie na mocy porozumienia stron?

  • 1. Data: 2004-08-25 07:36:15
    Temat: wypowiedzenie umowy czy rozwiązanie na mocy porozumienia stron?
    Od: "LatarnicK" <l...@v...pl>

    Chcialbym rozwiazac umowe o prace i zastanawiam sie ktora sytuacja jest
    lepsza dla pracownika z punktu widzenia potencjalnego kolejnego pracodawcy?
    Z jakim dniem nalezy wypowiedziec umowe majac ja na czas okreslony (jeszcze
    rok) i okres wypowiedzenia dwutygodniowy oraz zalegly urlop (10 dni)?
    Chcialbym zakonczyc prace w firmie 20 wrzesnia.
    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-08-26 08:25:18
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 25 Aug 2004 09:36:15 +0200, na pl.praca.dyskusje, LatarnicK
    napisał(a):

    > Chcialbym rozwiazac umowe o prace i zastanawiam sie ktora sytuacja jest
    > lepsza dla pracownika z punktu widzenia potencjalnego kolejnego pracodawcy?
    Trudno powiedzieć każdy lubi co innego.

> [...]
    > rok) i okres wypowiedzenia dwutygodniowy oraz zalegly urlop (10 dni)?
    > Chcialbym zakonczyc prace w firmie 20 wrzesnia.

    Musisz złożyć wypowiedzenie do 3. września ze skutkiem na 18.09.
    Jeżeli chcesz być w pracy jeszcze 20.09. to tylko za porozumieniem stron -
    na które musi zgodzić się też pracodawca.
    Zaległy urlop to urlop za zeszły rok, czy napewno o taki pytasz?
    Urlop wykorzystuje się w czasie wypowiedzenia, a jak nie to dostaniesz
    ekwiwalent.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-08-26 09:57:37
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>

    > Zaległy urlop to urlop za zeszły rok, czy napewno o taki pytasz?

    I taki ktory sie nalezy za proporcjonalnie przepracowany okres w danym
    roku.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa

  • 4. Data: 2004-08-26 10:06:23
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 26 Aug 2004 11:57:37 +0200, na pl.praca.dyskusje, Przemyslaw Osmanski
    napisał(a):

    > I taki ktory sie nalezy za proporcjonalnie przepracowany okres w danym
    > roku.
    Jeżeli należy się w danej chwili i jest możliwość wykorzystania go jeszcze
    to fachowo mazywamy go urlopem bieżącym:)
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)