PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 41. Data: 2004-08-26 14:24:20
    Temat: Re: Propozycja nowego FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia Wed, 25 Aug 2004 13:41:10 +0200, krzysztofsf naskrobałeś/łaś:

    >Ktory z dokumentow WYMUSZA NA MODERATORZE KONTROLOWANIE KODOWANIA
    Żaden IMHO nie wymusza, ale na chłopski rozum:
    jeśli grupa jest moderatora, który przepuszcza posty,
    ma on prawo weryfikowania czy są zgodne z założeniami
    polskiego usenetu. Więc jeśli powstało/je faq takiej grupy
    i propozycja moderowania polegająca na weryfikacji/nie przepuszczaniu postów z
    brakiem deklaracji czy też z blędnym kodowaniem się w nim znajduje,
    nie widzę problemu.

    Grupy moderowane rządzą się troszkę innymi prawami niż grupy niepoderowane.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 42. Data: 2004-08-26 19:08:14
    Temat: Re: Propozycja... uwagi
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [koctyxa] - 2004-08-26 21:08:

    > I to jest naprawdę dobry pomysł. Niechże wszystkie informacje potrzebne
    > ogłoszeniodawcy, który z usenetu korzysta raz na pół roku, a nie co
    > godzina, niech one będą w jednym miejscu. Redundancja naprawdę nie jest

    Ale przecież są...
    http://evil.pl/pip/

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 43. Data: 2004-08-26 19:08:53
    Od: koctyxa <t...@v...wmid.amu.edu.pl>

    Wed, 25 Aug 2004 15:56:44 +0200 bezrobotny (A...@g...pl) szumi:

> [...]

    ogłoszeniodawcy, który z usenetu korzysta raz na pół roku, a nie co
    godzina, niech one będą w jednym miejscu. Redundancja naprawdę nie jest
    taka straszna (co pokazałem w poprzednim zdaniu), a i dyskusji
    o moderowaniu byłoby mniej.

    koctyxa

  • 44. Data: 2004-08-30 16:35:11
    Od: koctyxa <t...@v...wmid.amu.edu.pl>

    Thu, 26 Aug 2004 21:08:14 +0200 Pe.Ka (c...@t...cy) szumi:

    > Ale przecież są...
    > http://evil.pl/pip/

    Wiesz doskonale, że nie o to mi chodziło.

    koctyxa

  • 45. Data: 2004-09-17 22:09:59
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 25 Aug 2004 11:38:53 +0200, Asmodeusz
    <c...@n...prv.pl> wrote:

    >Powinien zostać. Bo pojawią się flejmy z pretensjami że ogłoszenie
    >zosało odrzucone mimo że dozwolona jest dowolna strona kodowa (co nei
    >jest zabronione to jest dozwolone). Lub też zalew ogłoszeń z
    >egzotycznymi stronami kodowymi. A ustawienie poprawnej strony kodowej
    >nie jest jakimś wielkim wysiłkiem umysłowym, tym bardziej że jeśli ktoś
    >pisze na polskie newsy i tak powinien to zrobić.

    Powinien zostać, jeśli zmieni się zapis o nieobowiązkowym informowaniu
    o odrzuconych postach.

    "Moderator" (lub inny automat) powinien mieć obowiązek poinformowania
    nadawcy o powodach odrzucenia posta. Na adres zadeklarowany.
    Niekoniecznie ze swojej własnej skrzynki. Natychmiast.

    >To byłby martwy zapis. Nie ma technicznej możliwości zapewnienia tego
    >dopóki moderator jest wolontariuszem. Przecież może mieć np.
    >awarię,remament itp. w "prawdziwej" pracy i nie mieć czasu na
    >moderowanie. Do tego w weekend może mieć: wesele, imprezę, wyjazd w góry
    >etc. Takie sformułowanie ma więc taki sam sens jak np. wydanie ustawy o
    >obowiązku padania deszczu.
    >Za to informacja o odrzuceniu ogłoszenia mogłaby iść z automatu.
    Tak. A w przypadku dłuższej niż 24h niemożności przemoderowania,
    kolejka (poza postami źle zakodowanymi) też mogłaby iść z automatu,
    prawda ? Rozważ to.

    I po kolei:

    1. OK.
    2. OK.

    3. Nie ok.
    Co oznacza "Dokładny opis stanowiska pracy" ? - Załączony zakres
    obowiązków ? Specyfikacja przygotowanego biurka ? Na podstawie tego
    punktu nasi magicy mogą odrzucić KAŻDE ogłoszenie. A nie
    wystarczyłoby:

    "w treści musi znajdować się opis stanowiska pracy i wymagań
    pracodawcy odnośnie danego stanowiska pracy"
    ??? Czegoś brakuje do napisania CV ???

    4. Nie OK.
    W aktualnej sytuacji rynkowej "Rodzaj zatrudnienia" jest lepszym
    wyznacznikiem. Każdy może zapytać w trakcie umawiania się na rozmowę,
    czy dostanie etat, albo czy od razu dostanie etat ! Czemu nie mogłoby
    być:

    "W treści lub temacie, musi być określony rodzajk pracy (np. stała,
    dorywcza, na zastępstwo...)"

    5. OK
    6. OK
    7. J.W.
    8. OK.
    9. OK.

    10. Dlaczego nie po tygodniu ? Albo po miesiącu ? Po roku ???
    Czepiam się, ale "Bystry" spamer czy łowca jeleni i tak znajdzie
    sposób, by sobie z tym zapisem poradzić, szkoda zachodu...

    11. Nie OK.
    Moim zdaniem bzdura. Niezależnie od "chciejstwa" naszych urzędników i
    łapczywości ZUS BARDZO WIELE osób zmieniło etat na samozatrudnienie -
    poszukują zleceń za FV tak jak inni za umowę o dzieło, czy zlecenie -
    za co ich karać ???

    I sam CYMES:
    "Moderator może, ale _nie musi_ poinformować o odrzuceniu ogłoszenia."
    A z jakiej racji ??? Moderator MUSI określić dlaczego nie puścił
    ogłoszenia. To jest WAŻNA dla ludzi grupa, a Moderator NIE JEST Bogiem
    i jest omylny. I jeśli przyszłaby mu do głowy chęć puszczać pewne
    ogłoszenia "bokiem" to niech ślad po tym zostanie...

    I na koniec:
    Ogłoszenia, które w sposób rażący nie naruszają powyższych zasad
    powinny pojawić się na grupie w zadeklarowanym terminie.

    Tyle ode mnie.

  • 46. Data: 2004-09-17 22:10:26
    Od: DT <d...@A...pl>

    Nie kasować. Puszczać. "mniejsze zło".

  • 47. Data: 2004-09-17 22:13:18
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 25 Aug 2004 10:14:13 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Pewnie możnaby. Jednakże na deklaracjach się skończyło.
    >Poza tym - biorąc pod uwagę ilość spamtrapów w adresach ogłoszeniodawców nie
    >podejrzewam, aby przyniosło to wielki skutek :(
    Do wpisania pułapki potrzebne są pewne umiejętności, a przynajmniej
    świadomość takiej potrzeby. I tu mówimy o użytkownikach
    _nie_skończonych_laikach_, takich, którzy mogą i powinni właściwie
    skonfigurować sobie charset...

  • 48. Data: 2004-09-17 22:15:53
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 25 Aug 2004 12:05:18 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    > Uzytkownik <k...@g...pl> wrote:

    [...]

    >Ten zapis miał uniemożliwić ogłaszanie się firm, które poszukują innych firm
    >do współpracy.
    >Ogłoszenia, które zawierają jako jedną z opcji, formę współpracy w ramach DG
    >- są umieszczane.

    Łaska moderatora na pstrym koniu jeździ... Takie ze złymi literkami w
    nagłówkach także bywały puszczane... Po znajomości, cy-cuś ?