PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wybrac studia podyplomowe z Nowoczesnych siecie teleinf. na AGH czy kurs podstawowy CCNA?

  • 1. Data: 2003-09-24 14:18:34
    Temat: Co wybrac studia podyplomowe z Nowoczesnych siecie teleinf. na AGH czy kurs podstawowy CCNA?
    Od: Beks <b...@p...onet.pl>

    pierwsza przyjemnosc kosztuje 5 K PLN a 4 moduly kursu ok 3,2 K PLN
    co moze sie bardziej przydac, na co wieksza uwage zwroci potencjalny
    pracodawca?
    troszke OT ale moze ktos z tubylcow uczestniczyl w jednym lub drugim i
    moze podzielic sie wrazeniami?
    bede wdzieczny za wszelkie sugestie
    s.

  • 2. Data: 2003-09-24 14:37:22
    Od: "Sebek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracodawca?
    > troszke OT ale moze ktos z tubylcow uczestniczyl w jednym lub drugim i

    Ja jestem po kursie CCNA i zdalem tez w wakacje egzamin. Co jest lepsze to
    wlasciwie ciezko mi powiedziec bo sam jestem jeszcze na studiach dziennych,
    wiec nie mialem jeszcze okazji szukac pracy. Musisz jednak wiedziec ze CCNA
    to jest najnizszy certyfikat Cisco, mozna powiedziec podstawa do zdobywania
    kolejnych wyzszych. Posiadanie tylko tego raczej nie zapewni Ci pracy, moze
    w polaczeniu z innymi rzeczami np. studiami w tym kierunku. A dobrze jest
    tez wiedziec ze CCNA a takze inne certikfikaty Cisco wazne sa przez 3 latam,
    po tym czasie trzeba ponownie podchodzic do egzaminu.

    Pozdrawiam

    Sebastian

  • 3. Data: 2003-09-24 15:02:18
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Beks wrote:
> [...]
    > pracodawca?
    > troszke OT ale moze ktos z tubylcow uczestniczyl w jednym lub drugim i

    a jakie studia skonczyles ?
    akademie odpusc. szkoda czasu. lepiej kupic ksiazek nawet za 500 zl i
    nauczysz sie o wiele wiecej ( do prkatyki zassyasz symulator routera i
    fiu ) ( chodz napewno wyjda taniej a juz za free mozna sporo info
    znalesc w internecie - chyba ze nie znasz angielskiego )

    jak skonczyles jakies techniczne ( informa albo inny bzdet pokrewny )
    jako podyplomowe wybral ybm jakies zarzadzanie projektem informatycznym

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 4. Data: 2003-09-26 07:40:26
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    > pracodawca?
    > troszke OT ale moze ktos z tubylcow uczestniczyl w jednym lub drugim i

    Studia Podyplomowe jak studia, w tym wypadku zdecydowana wiekszosc
    uczestnikow to ludzie z telekomunikacji s.a i innych firm
    telekomunikacyjnych, ogolnie poziom zajec raczej marny, z 3 - 4 kompletnymi
    wtopami np: zajecia w obserwatorium astronomicznym UJ, czy zajecia z HTML na
    poziomie szkoly sredniej....
    Program studiow zdecydowanie przygotowany na uzupelnienie wczesniejszych
    studiow telekomunikacyjnych o pewne nowe tematy, ludzie ktorzy uczestniczyli
    traktowali to jako swoistego rodzaju uzupelnienie swoich papierow.
    Wiekszosc uczestnikow skierowanych z TP S.A.
    Podsumowujac jesli chodzi o poziom zajec to raczej niewarto, ale mozna
    wyniesc sporo nowych kontaktow, pogadac na ciekawe tematy zwiazane z
    uslugami telekomunikacyjnymi i sieciowymi.
    Ogolnie nie uwazam kasy za wywalonej w bloto, jak Ci potrzebne szczegoly to
    pisz.

    Fajas