PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca we Wrocławiu rekrutacja w Warszawie

  • 21. Data: 2003-11-21 08:15:09
    Temat: Re: Pojechałam...
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

    Pojechałam, i zaraz na wstępie okazało się że Pan Rekrutujący nie przeczytał
    na jakie stanowisko aplikuję.
    W zasadzie rozmowa profesjonalna, widać od razu że nie jest to dorywcze
    zajęcie Pana i taki byk na samym początku.
    Zaoferował mi stanowisko które kompletnie mi nie pasuje, przedstawiciel
    handlowy, ale obiecał na osłodę że prześle do Wrocławia wynik naszej rozmowy
    i dowie się czy kogoś na stanowisko, na które aplikowałam, nie potrzebują.
    Dodam że stanowisko w liście motywacyjnym oznaczam pogrubionym i
    powiększonym tekstem i wystarczy spojrzeć na list, rzuca się w oczy bardzo.
    Dodatkowo, na szczęście moje w drodze z rozmowy już, złamał mi się obcas,
    więc wracałam z Wawy kulejąc ;))))
    A gdybym jednak się zdecydowała na tego przedstawiciela to czekałaby mnie
    jeszcze jedna przejażdżka do Wawy, a potem dopiero nastąpiłaby decyzja o
    ewentualnym przyjęciu.
    Więc jestem bogatsza o następne doświadczenie, uboższa jednak o 200 i parę
    butów ;))))))))))))
    A w ogóle to nie chce mi się wcale śmiać.

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 22. Data: 2003-11-21 11:06:53
    Temat: Re: Praca we Wrocławiu rekrutacja w Warszawie
    Od: "Konrad Inglot" <k...@W...gazeta.pl>

    free <n...@S...pl> napisał(a):

    > Jak się nie ma pracy, to sie nie ma stowki na zbyciu.

    Prawda.

    > Jak firmy nie stać na wydanie kilkuset lłotych na jedna delegacje dla
    > człowieka z działu HR, to chyba nie jest to powazna firma.

    Nieprawda. Poważne chyba by nie było gdyby do rekrutacji na niskie stanowisko
    pracownicy HR jeździli w delegacje po całej Polsce.

    pzdr
    konlin

  • 24. Data: 2003-11-21 19:10:26
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "free" <n...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Jak firmy nie stać na wydanie kilkuset lłotych na jedna delegacje dla
    > człowieka z działu HR, to chyba nie jest to powazna firma.

    Po wstepnej selekcji zostalo okazalo sie ze trzeba by zrobic 10 wyjazdow.
    Kilkaset zlotych sztuka. Kilka tysiecy razem. Powiedzmy, ze dostales te
    prace...

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 23. Data: 2003-11-21 19:10:26
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

  • 25. Data: 2003-11-22 18:10:28
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    No to nie jesteś sama, choć mogłaś tego uniknąć czytając co napisałem, to
    teraz ja chociaż wiem że mój przypadek był rzadkim zjawiskiem.
    Sławek

  • 26. Data: 2003-11-24 09:51:53
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No to nie jesteś sama, choć mogłaś tego uniknąć czytając co napisałem, to
    > teraz ja chociaż wiem że mój przypadek był rzadkim zjawiskiem.
    > Sławek

    Czytałam, nawet następnego dnia usiłowałąm złapać Pana i dopytać o to
    stanowsiko, ale akurat tego dnia wybrał się w podróż służbową i nie odbierał
    komórki.
    Swoją drogą miał się odezwać w piątek i tego nie zrobił.
    Brrrr...