PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami z Work & Travel??

  • 1. Data: 2003-11-18 14:31:06
    Temat: Czy ktoś może się podzielić doświadczeniami z Work & Travel??
    Od: "celli" <c...@p...fm>

    Jestem studentem, w przyszłe wakacje planuję gdzieś wyjechać do pracy za
    granicę. Spotkałęm się z wieloma ogłoszeniami typu work & travel. Nie mam
    zielonego pojęcia czy taki wyjazd się opłaca, bo te agencję rzyczą sobie nie
    małą gotówkę za pośrednictwo.
    Jeżeli ktoś może korzystał z tego typu wyjazdów (albo innych) proszę o
    jakieś info.
    Pozdrowienia!
    celli
    c...@p...fm

  • 2. Data: 2003-11-20 09:26:59
    Od: "the.one" <t...@g...xxx>

    Użytkownik "celli" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > małą gotówkę za pośrednictwo.
    > Jeżeli ktoś może korzystał z tego typu wyjazdów (albo innych) proszę o

    Zajrzyj na http://forum.2p.pl/list.php?f=11
    Tam jest forum poswiecone wyjazdom do USA.

    the.one