PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca we Wrocławiu rekrutacja w Warszawie

  • 11. Data: 2003-11-18 20:09:33
    Temat: Re: Praca we Wrocławiu rekrutacja w Warszawie
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał
    > Na szybko zajrzalem ( www.pkp.com.pl ) i dostrzeglem trzy
    bezposrednie
    > pospieszne. Bilet na pospieszny 2 kl, odleglosc 699 km (mam pod
    reka, wiec
    > ceny jestem pewien) - 50,60 PLN. PKS czy PolskiExpress w okolicach
    > pospiesznego PKP powinny wyjsc.

    To i tak ponad stówę. Czy warto inwestować w ciemno, jeśli to ma być
    pierwsza rozmowa? Moim zdaniem nie. Ale z kolei moja kumpela pojechała
    do Warszawy na rozmowę (bank Millenium) i dostała pracę (doradca).
    Mi też się zdarzyło, że firma zaproponowała rozmowę w Warszawie, ale
    odmówiłam ze względu na koszty dojazdu. Później zadzwonili i jeszcze
    raz zaprosili mnie na rozmowę - tym razem odbyła się już we Wrocławiu.

    --
    mangha

    May your aura grace my presence when the earth breathes
    clean again.

  • 12. Data: 2003-11-18 22:24:41
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bam" <N...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko wizja stracenia kasy dla mnie dużej nie jest mi przyjemną.
    > Ponad pół roku bez pracy i dwie wizyty w Warszawie już za mną.

    Nie traktuj tego jako szansę stracenia kasy tylko jako szansę
    na zyskanie pracy. Mi niedługo stuknie 2 lata bez pracy,
    a w Warszawie byłem chyba ze 6 razy ostatnio. Nigdy nie
    kalkulowałem czy mi sie to opłaca, jeśli dostanę TĘ pracę
    to w miesiąc zwrócą mi się koszty wszystkich "wycieczek"
    na rozmowy kwalifikacyjne.

    Aha, żeby nie było niejasności - jestem pod kreską :-(
    więc również oglądam każdą złotówkę dwa razy.

    pzdr i życzę powodzenia
    Art
    (admin do wzięcia - Wrocław, Katowice Warszawa)

  • 13. Data: 2003-11-19 07:21:39
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    Szanowni Panstwo

    przecież to proste - firma nie ma nikogo kompetentnego poza Warszawą,
    możliwe że i w Warszawie cienko
    i dlatego wzywa do Warszawy

    zapewne we Wrocławiu w ich oddziale albo ludzie mało inteligentni albo
    niegodni zaufania :-D co też daje do myślenia
    jest to szczególnie zabawne jeśli masz z nimi pracować

    a co do kasy za przejazd - pewnie że szkoda ale kto ma pracę i tę kasę -
    NIGDY nie zrozumie

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-11-19 08:37:32
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Zorro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niegodni zaufania :-D co też daje do myślenia
    > jest to szczególnie zabawne jeśli masz z nimi pracować

    Masz rację to fakt żeby nie znaleźć w całej firmie osoby która mogła by
    wybrać kogoś na stanowisko X a na dodatek to jak pisał wcześniej kolega nie
    jest to żadne "wysokie stanowisko" w firmie .
    pozdr
    tomekn

  • 15. Data: 2003-11-19 08:58:11
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    > Stanowisko niskie w hierarchii, pensja pewnie taka sobie i nie mam pojęcia
    > czy mam w ogóle szanse.
    > Zastanawiam się czy wydać 200 zł i stracić cały dzień.

    Ja bym zadzwonił i rozeznał się w sytuacji. Jesteś bezrobotny i dla
    Ciebie to duży wydatek. Staraj się wypytać jak poważnym kandydatem
    jesteś, czy jest ich wielu.
    Poproś o zwrot kosztów podróży (przynajmniej w 50%). Jeśli uważają
    Ciebie za dobrego kandydata, to może się zgodzą, a jeśli nie zgodzą się,
    to mogą mieć jeszcze wielu innych o podobnych kwalifikacjach lub nawet
    wyższych - ale nie muszą oczywiście.

    --
    Pozdrawiam, Witiia

    (rodzaj męski ku ścisłości)

  • 16. Data: 2003-11-19 11:18:15
    Od: "Rybka " <b...@W...gazeta.pl>

    Ja odpowiedzialam kiedys na ogloszenie z wroclawckiej gazety i na rozmowe
    zaproszono mnie do Siedlec. Pan z ktorym rozmawialam pozwolil mi wybrac
    jeden z dwoch dni rekrutacji ale koniecznie przed poludniem. Niezbt mi sie
    usmiechala calonocna wyprawa pociagiem - boje sie sama jezdzic - ale w koncu
    chcialam dostac prace. Z Wrocka musialbym wyjechac o 2 w nocy, zeby byc tam
    na rano. Na dworzec w Siedlcach mial po mnie wyjechac jakis czlowiek czarnym
    busem. Mialam miec koniecznie komorke przy sobie. Dzien przed wyjazdem do
    Siedlec zadzwonila jakas Pani i poinformowala mnie , ze mam nie jechac, bo
    oni w przeciagu dwoch tygodni przyjada jednak do Wroclawia. Dzialo sie to
    miesiac temu. Po przedstawicielach tej firmy ani slych ani dychu...
    Teraz mysle, ze to byla podpucha. Sprawdzali reakcje kandydata na
    perspektywe podrozy. Najwidoczniej niezareagowalam tak jak tego oczekiwali.
    Trudno.
    pozdr.

  • 17. Data: 2003-11-19 15:01:57
    Od: "free" <n...@S...pl>

    > Zastanawiam się czy wydać 200 zł i stracić cały dzień.
    > Nie rozumiem sposobu takiej rekrutacji.
    > A Wy może?

    Ja rozumiem. Redukcja kosztów. Tak ktoś by musiał pojechać do Wrocławia.
    Hotel + przejazdy - wyjdzie jakieś 700-800 złotych. Po co, skoro pewnie
    znajdą się tacy, którzy do Warszawy pojadą.
    Mi się kiedyś zdarzyło (było wtedy mniejsze bezrobocie niż teraz), że jakaś
    panienka chciała, żebym koniecznie przyjechał we wtorek i stawił się o
    10:30. Kiedy powiedziałem, że dzień mi nie odpowiada, odpowiedziała, że
    jest to jedyny dzień. Kiedy powiedziałem, że może chociaż po 16,
    powiedziała, że po 16 oni idą do domu. Ładnie podziękowałem im za taką
    ofertę. Pewnie i tak był na to stanowisko przygotowany jakiś znajomy czy
    pociotek.

  • 18. Data: 2003-11-19 15:05:34
    Od: "free" <n...@S...pl>

> [...]
    > pospieszne. Bilet na pospieszny 2 kl, odleglosc 699 km (mam pod reka, wiec
    > ceny jestem pewien) - 50,60 PLN. PKS czy PolskiExpress w okolicach

    Jak się nie ma pracy, to sie nie ma stowki na zbyciu.
    Jak firmy nie stać na wydanie kilkuset lłotych na jedna delegacje dla
    człowieka z działu HR, to chyba nie jest to powazna firma.

  • 19. Data: 2003-11-19 18:14:00
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:bpdsmv$3ja$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości

    > Na szybko zajrzalem ( www.pkp.com.pl ) i dostrzeglem trzy bezposrednie
    > pospieszne. Bilet na pospieszny 2 kl, odleglosc 699 km (mam pod reka, wiec
    > ceny jestem pewien) - 50,60 PLN. PKS czy PolskiExpress w okolicach
    > pospiesznego PKP powinny wyjsc.
    >
    > A jak sie nie ma pracy, to na prawde mozna sie tym pospiesznym w nocy
    > przejechac bez dokupowania kuszetki czy sypialnego (i to nie boli - wiem,
    > jezdzilem za praca na takich dystansach).

    Facet, ja jestem kobietą!
    Częste zaczepki, niebezpieczna jazda nocą.
    Faceci mogą sobie pojeździć, ja się nie będę już narażać.
    Kiedyś tak jechałam nocą i przeżyłam koszmar.
    Dziekuję bardzo za takie oszczędności.

  • 20. Data: 2003-11-20 20:43:07
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to>

    Bam napisał(a):

> [...]
    > Częste zaczepki, niebezpieczna jazda nocą.
    > Faceci mogą sobie pojeździć, ja się nie będę już narażać.
    > Kiedyś tak jechałam nocą i przeżyłam koszmar.

    Zawsze możesz spróbować na pl.misc.samochody.
    Sporo grupowiczów za "dziękuję" pomoże...
    Marek A. Czepil