PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca wakacyjna w Holandii lub Irlandii

  • 1. Data: 2002-07-15 13:09:41
    Temat: Praca wakacyjna w Holandii lub Irlandii
    Od: Krzysztof Trybowski <t...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Jestem studentem i planuję pojechać na sierpień do pracy do Holandii lub
    Irlandii (ew. inne kraje). Traktuję to częsciowo jako przygodę, ale
    oczywiscie chciałbym wyjsć przynajmniej na mały plus.

    Jestem zdolny, znam dobrze angielski, potrafię obsłużyć ludzi w knajpie tak
    by byli zadowoleni (sam jestem w tej kwestii wybredny, hehe). Prace domowe
    mi niestraszne, również niektóre remontowe jak malowanie, gładz szpachlowa
    itd... Z drugiej strony ciężka praca fizyczna mi nie służy ze wzgl.
    zdrowotnych...

    I teraz pytania:

    --Jaka tam jest sytuacja w w/w krajach tej kwestii?
    --Interesuje mnie praca w jakiejs kafejce/kiosku/fastfoodzie itp. (ew. u
    kogos w domu jako osoba do wszystkiego), mówię po angielsku, trochę po
    niemiecku, ale pracować musiałbym na czarno -- kto ma doswiadczenia - sa
    szanse?

    --Nie wiem czy Irlandia, czy Holandia. Nie wiem jakie miasta. W Holandii to
    myslałem o Amsterdamie, Rotterdaie lub Utrechcie. W Irlandii to nie mam
    pojęcia - Dublin? Cork?

    --
    / Krzysztof Trybowski pgp 0xF8C68208 /--/ Polska Strona Programu |
    / www.thebat.i.krakow.pl uin 4350719 /--/ The Bat! http://thebat.pl |